خبرهای داغ:

تجمع اصناف، کسبه و بازاریان همدان در اعتراض به جنایات رژیم غاصب صهیونیستی+تصاویر

همدان-تجمع اصناف، کسبه و بازاریان همدان در اعتراض به جنایات رژیم غاصب صهیونیستی و بزرگداشت شهید سیدحسن نصرالله و سردار شهید عباس نیلفروشان باحضور جمعی از مسئولین و کسبه و بازاریان در مسجد جامع همدان برگزار شد.
کد خبر: ۹۶۳۲۸۷۳
|
۱۰ مهر ۱۴۰۳ - ۱۸:۳۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، تجمع اصناف، کسبه و بازاریان همدان در اعتراض به جنایات رژیم غاصب صهیونیستی و بزرگداشت مجاهد شهید سیدحسن نصرالله و سردار رشید اسلام عباس نیلفروشان با حضور سرهنگ امیری مسئول بسیج اقشار و متخصصین سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان، حسام طاهر مسئول سازمان بسیج اصناف و بازاریان همدان، فرمانده حوزه شهدای اصناف ناحیه همدان و با حضور پررنگ کسبه و بازاریان در مسجد جامع همدان برگزار شد.

در این تجمع بازاریان با سر دادن شعارهای «مرگ بر اسراییل» و «مرگ بر آمریکا»، «مرگ بر منافق» با محکوم کردن جنایات سران استکبار جهانی و صهیونیسم غاصب، حمایت قاطع خود را از جبهه مقاومت و محو اسراییل اعلام کردند.

مسئول سازمان بسیج اصناف، بازاریان و فعالان اقتصادی استان همدان نیز در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در حاشیه این مراسم اظهار کرد: ما آحاد اصناف، کسبه، بازاریان و فعالان اقتصادی همدان به ویژه خیل عظیم بسیجیان اصناف و بازار آمادگی خود را برای اجرای فرمان ولی امر مسلمین جهان و فرمانده معظم کل قوا در کمک همه جانبه به لبنان و حزب الله اعلام می‌کنیم و تأمین امکانات مورد نیاز جبهه مقاومت و حزب الله و بذل جان و مال در این راه بر خود فرض می‌دانیم.

در پایان مراسم اصناف و کسبه دارالمومنین همدان با قرائت قطعنامه‌ای مواضع خود را در حمایت از جبهه مقاومت‌ و حزب‌الله لبنان اعلام کردند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار