خبرهای داغ:
حجت‌الاسلام نجاری:

شهادت سیدحسن نصرالله طومار اسرائیل و همدستانش را درهم پیچید

همدان-مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه انصارالحسین(ع) همدان گفت: شهادت سیدحسن نصرالله با شهادت شهدای دیگر متفاوت بود و آن پیچیده شدن طومار اسرائیل و همدستانش است و بعد از این، دیگر آن قدرت قبل را نخواهند داشت.
کد خبر: ۹۶۳۴۴۰۴
|
۱۷ مهر ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
شهادت سیدحسن نصرالله طومار اسرائیل و همدستانش را درهم پیچید

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، حجت الاسلام الیاس نجاری در ویژه برنامه گرامیداشت شهید سیدحسن نصرالله در اداره منطقه ۷ انتقال گاز همدان  ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا اظهار کرد: اگر مبانی دین اسلام را خوب نشناسیم، نمی‌توانیم راه درست را بشناسیم.

وی با بیان اینکه شعارهای امام خمینی(ره) همان شعارهای حضرت اباعبدالله الحسین (ع) است، گفت: اگر فلسفه قیام عاشورا را بدانیم دقیقا همان فلسفه قیام امام(ره) را در این انقلاب می‌بینیم و مبنای فکری ایشان نشات گرفته از مکتب سیدالشهدا(ع) است و همین باعث می‌شود تا تحلیل درستی از جبهه مقاومت به دست آوریم.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه انصارالحسین(ع) همدان عنوان کرد: هم اکنون شاهد این هستیم که خیل عظیمی از مردم به ویژه جوانان اعلام آمادگی و ثبت‌نام کرده‌اند تا برای مقابله با دشمنان اسلام در جبهه مقاومت حضور یابند.

وی با بیان اینکه هر کس منظومه فکری امامین انقلاب را نداند، نمی‌تواند وقایع و اتفاقات روز منطقه را درست تحلیل کند، ادامه داد: با توجه به اینکه رهبر معظم انقلاب بارها کشورهای مسلمان را دعوت به وحدت و مقاومت در برابر جبهه کفر و استکبار کرده‌اند اما متاسفانه شاهد سکوت معنادار در برخی کشورهای مسلمان هستیم و در یک خفقان شدید حتی اجازه اظهارنظر به مسلمانان را نیز نمی‌دهند.

نجاری با اشاره به شهادت سید الشهدای مقاومت، شهید سید حسن نصرالله گفت: این شخصیت بزرگ و عالم شیعی با شناختی که از مبانی دین و منظومه فکری امامین انقلاب داشت تا آخرین نفس همانند سیدالشهدا ایستاد و به این مقام والا راه یافت.

وی تصریح کرد: شهادت سیدحسن نصرالله با شهادت شهدای دیگر متفاوت بود و آن پیچیده شدن طومار اسرائیل و همدستانش است و بعد از این، دیگر آن قدرت قبل را نخواهند داشت.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه انصارالحسین(ع) همدان عنوان کرد: رازی در شهادت هست که توسط شهادت افراد، تاثیر بسزایی را در میدان حق علیه باطل دارد و به همین دلیل مقام معظم رهبری فرمودند تاثیر شهادت شهید سلیمانی از خود سردار سلیمانی بیشتر است و دشمن خود این را فهمید.

وی با بیان اینکه از اوصاف شهید نصرالله می‌توان به شجاعت ایشان اشاره کرد که در مقابل آمریکا و اسرائیل ایستاده بود، گفت: دومین ویژگی ایشان تبعیت و ذوب بودن در ولایت فقیه بود که همواره مطیع امر ولایت فقیه زمان خود بود.

نجاری با اشاره به اینکه از دیگر اوصاف شهید نصرالله تدبیر، حساسیت به وحدت، اشتیاق به شهادت، عالم و خطیب توانمند بود، افزود: در این میان وظایف ما کمک به آوارگان، دعوت به وحدت و توجه به جنگ روانی توسط دشمنان در رسانه‌ها است که وظیفه همه ما مسلمانان است تا فریب دشمنان را نخوریم و با پیروی از رهنمودهای ولی فقیه به نتیجه مطلوب برسیم که خداوند از ما راضی باشد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار