حجت الاسلام گلچهره:

وظیفه ما تبیین اصول و باورهای مکتب مقاومت است

همدان-مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه تویسرکان باتاکید بر تبیین راه و هدف شهدای مقاومت گفت: همانطور که حضرت زینب کبری(س) کربلا را تبیین کرد ما نیز موظف به تبیین اصول و باورهای مکتب مقاومت هستیم.
کد خبر: ۹۶۳۴۵۴۳
|
۱۷ مهر ۱۴۰۳ - ۱۹:۱۱
وظیفه ما تبیین اصول و باورهای مکتب مقاومت است

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، حجت الاسلام حسین گلچهره در جمع هادیان سیاسی شهرستان تویسرکان اظهار کرد: رژیم غاصب صهیونیستی یک دولت تروریست است و سرزمین‌های اشغالی را به پادگانی برای اجتماع تروریست ‌های جهان تبدیل کرده است.

وی افزود: امروز همه کفر با همه توانش در مقابل جبهه حق ایستاده و سنگین‌ترین رویارویی حق و باطل در تمام تاریخ بشر را شاهد هستیم.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه تویسرکان عنوان کرد: در درجه اول شاکر باشیم که در جبهه حق و در آن خیمه هستیم و در ثانی بر مبنای سنت پروردگار باور به پیروزی جبهه حق داشته باشیم.

وی با اشاره به شهادت سید حسن نصرالله و همراهانشان گفت: صحبت از حزب الله لبنان صحبت از یک دولت یا کشور بزرگ نیست، حزب الله یک گروه مقاومت است که بسیار مقتدر و اثرگذار تمام راهبردهای دشمن را خنثی کرده و در همه رویارویی‌ها با دشمنان تا دندان مسلح پیروز شده است.

گلچهره ادامه داد: اقدام به ترور پیام ضعف است و معنایش استیصال و شکست در میدان جنگ است و هیچ گاه نشان از توان نظامی نیست؛ هیچ تروری موجب پیروزی و قدرت هیچ تروریستی نشد و رژیم غاصب صهیونی نیز از ترورهای اخیر نتیجه‌ای در راستای تضعیف جبهه مقاومت نخواهد گرفت.

وی تصریح کرد: تهرانی مقدم شهید شد اما صنعت موشکی ما از بین نرفت، همانطور که با شهادت شهدای هسته‌ای صنعت هسته‌ای ما تضعیف نشد، به طور قطع با شهادت سید حسن نصرالله نیز جبهه مقاومت تضعیف نخواهد شد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه تویسرکان با اشاره به تکلیف امروز گفت: اگر می‌خواهیم عضوی از جبهه مقاومت باشیم باید به دنبال تکلیف خود باشیم، و امروز یکی از بالاترین تکالیف، مسئله تبیین است.

وی با بیان اینکه جبهه مقاومت در کنار نیروهای نظامی به کسانی نیاز دارد که با درک درست مفهوم شهادت، راه و مسیر و هدف شهدا را تبیین کنند و نگذارند جامعه دچار یأس و ناامیدی و خستگی شود، گفت: همانطور که حضرت زینب کبری(س) کربلا را تبیین کرد ما نیز موظف به تبیین اصول و باورهای مکتب مقاومت هستیم و یقین بدانید این تبیین مکمل میدان و مقاومت است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار