خبرهای داغ:
حجت‌الاسلام غفاری:

جمعه نصر دردناک‌ترین ضربه روحی و روانی به جریان رسانه‌ای وابسته به رژیم صهیونیستی بود

همدان-مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه اسدآباد گفت: جمعه نصر و حضور میلیونی مردم در نماز جمعه تهران دردناک‌ترین ضربه روحی و روانی به جریان رسانه‌ای وابسته به رژیم منحوس صهیونیستی و پشتیبانان غربی آنها بود.
کد خبر: ۹۶۳۴۲۸۸
|
۱۶ مهر ۱۴۰۳ - ۱۸:۲۱
جمعه نصر دردناک‌ترین ضربه روحی و روانی به جریان رسانه‌ای وابسته به رژیم صهیونیستی بود

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، حجت‌الاسلام محمد غفاری در جلسه رشد و اعتلای مدیران اقشار بسیج با اشاره به اینکه عملیات طوفان الاقصی هیمنه پوشالی و ساختگی رژیم صهیونیستی را در هم شکست، اظهار کرد: یکی از ژنرال‌های این رژیم به نام آیرلند گفته بود این عملیات در سه بعد اطلاعاتی، بازدارندگی و مدیریت حادثه شکست سختی به هیمنه اسرائیل وارد کرد.

وی با اشاره عملیات وعده صادق ۱ و ۲ افزود: اگر بپذیریم عملیات طوفان الاقصی و وعده صادق ۱ و ۲ ویرانگرترین حمله تاریخ به ماهیت و موجودیت رژیم منحوس صهیونیستی بوده است، باید عملیات رسانه‌ای دشمن را هم به دنبال آن پذیرفت و خود را برای مقابله با آن آماده کرد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه اسدآباد عنون کرد: اخبار جعلی و شایعات ساختگی مبنی بر شهادت برخی رهبران جبهه مقاومت و یا فرماندهان سپاه که در ماهواره و فضاهای مجازی منتسب به دشمن منتشر می‌شود، قسمتی از عملیات رسانه‌ای دشمن برای سر پوش گذاشتن به شکست خود و تزلزل ایجاد کردن در مسلمانان است که مقابله با آنها یک هوشیاری مضاعف می‌طلبد.

وی افزود: جمعه نصر و اقامه نماز جمعه با شکوه و حضور میلیونی مردم در نماز جمعه تهران در شرایطی که دشمن صهیونیستی مدام تهدید به حمله تلافی جویانه می‌کرد دردناک‌ترین ضربه روحی و روانی به جریان رسانه‌ای وابسته به رژیم منحوس صهیونیستی و پشتیبانان غربی آنها بود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار