رمز تحول و عزت انقلاب اسلامی استقامت بود

آیت الله معلمی در جمع پاسداران و سربازان سپاه ساری: حضور مقام معظم رهبری در نماز جمعه یک حضور تاریخی و بی سابقه بود.
کد خبر: ۹۶۳۳۸۳۱
|
۱۴ مهر ۱۴۰۳ - ۲۳:۴۶

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، آیت الله معلمی "نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری" افزود: با اینکه دشمنان تهدید کرده بودند که دستشان به هر نقطه از ایران برای آسیب زدن می رسد اما امام المسلمین با شجاعت تمام و با اعلام قبلی در نماز جمعه مصلی تهران حضور پیدا کرد .

آیت الله معلمی اظهار کرد :خداوند به انسان عقل عطا کرد و برای تکمیل هدایت بشر پیغمبران را مامور هدایت کرد تا راهگشای زندگی بشر باشد.

وی افزود : یهودیان مدعی اند که پیرو حضرت موسی ع و عیسی ع هستند اما کدام پیغمبر از بندگان خواسته که اگر در عرصه موفق نبودند زن و بچه را به خاک و خون بکشند،آیا جمهوری اسلامی قدرت هدف قراردادن خانه های مسکونی در سرزمینهای اشغالی را ندارد؟ سپاه پاسداران با حمله موشکی چشم جهان را خیره کرد و قدرت خود را به جهان نشان داد اما بر سر زن و‌بچه ها موشک نینداخت و اعتراض مردمی در نقاط مختلف دنیا بخاطر همین موضوع است.

آیت الله علی معلمی در ادامه با اشاره به اینکه در قانون اساسی ما اقوام و اقلیتهای چون یهود و مسیحیت در مجلس اسلامی نماینده دارندعنوان کرد : این امتیاز بزرگی است برای آنها که شیعیان این امتیاز را ندارند،حدنصاب جمعیت حداقل ۱۵۰ هزار نفر در کشور میتواند یک نماینده در مجلس داشته باشند اما برای ادیان دیگر در ایران حداکثر۲۰ هزار نفر می باشد که این یک امتیاز ویژه برای آنان در قانون اساسی جمهوری اسلامی محسوب می شود.

وی افزود : ما با یهودی که یهودی باشد مشکلی نداریم،با مسیحی که مسیحی باشد مشکلی نداریم،مسیحی اصیل یعنی تابع دین عیسی ع،یهودی اصیل یعنی تابع دین موسی ع، اما این قده ی سرطانی که در دل کشورهای اسلامی نشانده شده در ۷۵ سال پیش بدست قدرتهای استکباری آمریکا و انگلیس و برخی کشورهای عرب سر سپرده و خائن که هیچ تعهدی به اسلام ناب ندارند با تبانی هم برای داشتن پایگاه نظامی،اطلاعاتی در منطقه بوجود آمده است.

آیت الله معلمی افزود: شهادت سید حسن نصرالله بسیار سنگین بودوخیلیها در ابتدای کار تردید داشتند که آیا سید حسن نصرالله توانایی لازم را دارد یا خیر که الحمدالله با درایت و بصیرت انقلابی توانست نیروی حزب الله را مدیریت کند.

وی گفت: روزگاری  را سپری کردیم که بردن نام امام (ره) قاچاق بود اما از کجا به کجا رسیدیم و رمز این تحول و عزت استقامت بود.

آیت الله معلمی ادامه داد: امام مقام طلب نبود بلکه دنبال اجرای تکلیف الهی بود،خطر را تحمل میکرد که به وظیفه عمل کند.

وی گفت: چنانچه جامعه ای استعداد و لیاقت داشتن امامت، ولایت  و رهبری متصل به امامت اهل بیت ع را حفظ کند خدای رحمن لطفش را دریغ نمی سازد،خدا در قرآن‌میفرماید: ما کسی را از جامعه بر نمیداریم مگراینکه کسی را مثل او یا بهتر از او جایگزین میکنیم.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری در خاتمه سید حسن نصرالله را برای مقام معظم رهبری مانند ابالفضل العباس برای امام‌حسین ع عنوان کرد و گفت :اگر قرار است یزید و یزیدیان نابود شوند هزینه سنگینی نیاز است، به هدف پاکی که سید حسن نصرالله داشت خداوند عنایت میکند و جایگزینی مانند او و یا حتی بهتر از او خواهد آمد و زوال و نابودی صهیونیست به زودی زود رقم خواهد خورد.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار