خبرهای داغ:
حجت‌الاسلام کمالی:

رژیم صهیونیستی نفس های آخرش را می کشد/در طلایی ترین عصر شیعه قرار داریم

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالرضا علیه‌السلام خراسان‌جنوبی گفت: رژیم صهیونیستی نفس‌های آخرشان را می‌زنند در طوفان الاقصی که اتفاق افتاد  دیدند کارشان تمام است و برای جلوگیری از نابودی خودشان یک سری تحرکات را شروع کردند.
کد خبر: ۹۶۳۳۹۸۵
|
۱۵ مهر ۱۴۰۳ - ۱۷:۲۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، حجت الاسلام امین رضا کمالی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصار رضا علیه السلام استان در جمع خانواده‌های پاسداران گمنام امام زمان عجل الله در سازمان اطلاعات سپاه استان ضمن تسلیت شهادت سید حسن نصرالله و همرزمانش در جبهه مقاومت اسلامی اظهار داشت: ایام بسیار حساسی است و ما در طلایی‌ترین عصر شیعه در عصری قرار داریم که یک زمانی آمریکای جنایتکار در منطقه طرح معامله قرن را برای تغییر معادله قدرت به نفع نظم نوین جهانی طراحی کرده بود.

وی افزود: آمریکای خائن عده‌ای تروریست کودکش به نام اسرائیل را در منطقه مسلح کردند و نقشه‌ی حاکمیت از نیل تا فرات به آنها دادند.

حجت الاسلام کمالی با مقایسه یهودیان در دو دوره قبل از انقلاب اسلامی و بعد از انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: قبل از انقلاب کار فلسطین تمام شده بود و در دنیا به ویژه مجامع غربی از اسرائیل به عنوان ابرقدرت یاد می‌کردند انقلاب اسلامی که شکل می‌گیرد و کاملاً معامله قدرت به نفع تمدن اسلامی برمی‌گردد کم کم فروپاشی و افول موریانه‌ای جریان استکبار اتفاق می‌افتد. 

وی با اشاره به اینکه شاهد اضمحلال این رژیم کودک کش هستیم افزود: جنگ‌های مکرر ضربه مهلکی به پیکره جریان صهیونیستی وارد می‌کند و در نهایت طوفان الاقصی آنها را عصبانی کرده است و حقیقتاً امروز به جای اینکه در اندیشه نیل تا فرات باشند به فکر حفظ موجودیت خودشان هستند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالرضا علیه‌السلام خراسان‌جنوبی گفت: رژیم صهیونیستی نفس‌های آخرشان را می‌زنند در طوفان الاقصی که اتفاق افتاد  دیدند کارشان تمام است و برای جلوگیری از نابودی خودشان یک سری تحرکات را شروع کردند.

وی خاطرنشان کرد: نتانیاهو با سفر به آمریکا مجوز می‌گیرد که به حزب الله لبنان حمله کند و آنها تجهیزات جنگی را برای نابودی محور مقاومت به اسرائیل هدیه دادند هدفشان این بود که مردم غزه را بیرون کنند غزه را با خاک یکسان و حماس را برای همیشه از بین ببرند اما موفق نشدند.

 حجت الاسلام کمالی ادامه داد: رژیم صهیونیستی بعد از طوفان الاقصی ضربه خوردند طرح اختاپوس را رقم زدند که پاهای آن کشورهای منطقه هستند و جمهوری اسلامی که مغز محور مقاومت در منطقه است. بنابراین خواستند هر پروژه‌ای به نام ایران را بزنند شروع به بمب گذاری، ترور و عملیات‌های ناجوانمردانه کردند و در نهایت کنسولگری ما را در سوریه را زدند که وعده صادق۱ رقم خورد.

وی خاطرنشان کرد: بعد از اینکه سفر نتانیاهو به آمریکا صورت گرفت رهبر انقلاب فرمودند همه کشورها اسلامی در نقشه‌شان قرار دارند اما روش‌ها فرق دارد در ایران با جنگ نرم تعامل و فرش قرمز اما در سوریه و لبنان به شکل دیگر است و به روش‌های مختلف دنبال تجزیه منطقه در غرب آسیا هستند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالرضا علیه‌السلام استان افزود: به خاطر اینکه ضربه وعده صادق را درست کنند گفتند ابهت جمهوری اسلامی را بشکنیم مهمان ما را ترور کردند که انتقام سخت فرمان رهبری بود اما شتابزده عمل نکردیم.

وی بیان کرد: وعده صادق ۲ رقم خورد و موشک‌ها غرش کنان بر سر پایگاه‌های نظامی اسرائیل پرواز کردند هدف‌ها مشخص بود و ۸۰ درصد به اهداف اصابت کردند و آنها را با خاک یکسان کردیم ابهت جمهوری اسلامی بار دیگر به دنیا نشان داده شد و مثل ستاره‌ای شروع به درخشش کرد.

  وی ادامه داد: بعد از سفر نتانیاهو به آمریکا برنامه داشتند منطقه را به جنگ بکشانند و سران مقاومت را از بین ببرند اما وعده صادق ۲ تمام نقشه‌هایشان را نقش بر آب کرد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالرضا علیه‌السلام استان گفت: وعده صادق ۳ رقم خورد و خطبه‌های دشمن شکن مقام معظم رهبری واقعاً دنیا را متحیر کرد صلابت حیدری رهبری با تمسک به آیات قرآنی و روایات که با اقتدار و شکوه هرچه تمام در جمعه نصر خطبه‌ها را قرائت کردند در شرایط ناامنی در منطقه در روز بعد دیدار رهبر انقلاب اسلامی با نخبگان علمی رقم خورد این به معنی شکوه جمهوری اسلامی در دنیاست که به عنوان ابر قدرت می‌درخشد.

وی متذکر شد: دشمن بیکار نمی‌نشیند و این عظمت و شکوه ایران اسلامی که ما نقطه زنی مقر دشمن را داریم برگرفته از برآوردهای اطلاعاتی بود که مقوله بسیار مهمی است.
 چشم و چراغ جمهوری اسلامی سپاه است و در سپاه چشم تیزبین نیروها سازمان اطلاعات سپاه است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار