خبرهای داغ:
مدیرعامل آب و فاضلاب اهواز:

۸ گروه لایروبی در شهر اهواز فعال هستند

مدیرعامل آب و فاضلاب اهواز با بیان اینکه حدود هشت گروه لایروبی در سطح شهر مشغول به کار داریم تصریح کرد: از روز آینده هشت گروه دیگر برای لایروبی شبکه فعالیت می کنند.
کد خبر: ۹۶۳۴۰۶۲
|
۱۵ مهر ۱۴۰۳ - ۲۳:۱۵

به گزارش خبرگزاری بسیج خوزستان سعید دشتی زاده عصر امروز یکشنبه در جلسه شورای هماهنگی مدیریت بحران خوزستان با موضوع آب گرفتگی و سیلاب در سالن جلسات حوزه استاندار برگزار شد اظهار کرد: پمپاژ فاضلاب از عوامل مهم دفع آب‌های سطحی است؛ در حال حاضر حدود ۹۰ درصد از پمپ‌ها و الکتروموتورهای ایستگاه‌ها را اورهال کرده‌ایم.

وی افزود: همچنین در حال سرویس کردن تابلوهای برق هستیم، ۳۷ درصد دیزل‌های ژنراتور را کامل سرویس کرده‌ایم.

مدیرعامل آب و فاضلاب اهواز با بیان اینکه حدود هشت گروه لایروبی در سطح شهر مشغول به کار داریم تصریح کرد: ۲ پیمانکار جدید نیز انتخاب شده‌اند که از روز آینده هشت گروه دیگر برای لایروبی شبکه فاضلاب در کنار دیگر گروه‌ها فعالیت می‌کنند.

دشتی زاده با اعلام اینکه از دیرباز تاکنون برای بهتر شدن کار رویکردمان با شهرداری تعاملی بوده عنوان کرد: در زعفرانیه مشکلی وجود داشت که ایستگاه پمپاژ خط لوله اجرا شد. در خصوص بهشت آباد نیز آمادگی داریم اگر لوله‌ها در اختیار ما قرار دهند ۴۰۰ متر را انجام بدهیم.

وی با اشاره به طرح جامع گفت: علیرغم مشکلات مالی و بدهی‌هایی که وجود دارد پیمانکاران و پرسنل ما در حدود ۳۸ نقطه مشغول به فعالیت هستند.

مدیرعامل آب و فاضلاب اهواز افزود: از حدود ۶ ماه گذشته چون رویکرد تعمیر و بازسازی معابر حفاری بود لذا تمرکز بر ترمیم نوارهای حفاری قرار گرفت.

وی عنوان کرد: در منطقه غرب حدود ۳ هزار و ۱۵۰ متر طول معابر آسفالت شده را داریم و در حال حاضر حدود ۴ هزار و ۹۰۰ متر معابر زیرسازی داریم که آماده آسفالت هستند.

دشتی زاده در خصوص مشکلات اجرایی گفت: مطالبات پیمانکاران بخشی از مشکلات است. کل اعتباراتی که امسال به طرح فاضلاب تخصیص داده شده ۴۰ میلیارد تومان است در حالی که سال گذشته حدود ۷۵۰ میلیارد تومان جذب طرح فاضلاب شده بود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار