خبرهای داغ:

از برپایی برنامه های اردویی تا چهارشنبه های امام رضایی در سرخه

بسیجی پایگاه مقاومت بسیج امام خمینی (ره) سرخه از برپایی اردوی تفریحی ویژه برترین های طرح کتاب‌خوانی گلگشت همراه با برنامه های ورزشی خبر داد.
کد خبر: ۹۶۳۴۱۰۰
|
۱۶ مهر ۱۴۰۳ - ۱۰:۳۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه، اردوی تفریحی- آموزشی با هدف ایجاد اوقات شاد و مفرح برای کودکان، نوجوانان و جوانان به همت کانون انتظار مسجد ولی عصر (عج) سرخه با همکاری پایگاه مقاومت بسیج امام خمینی (ره) در این محله برگزار شد.

مهدی فیض از بسیجیان این پایگاه مقاومت در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: اعضای گلگشت کانون انتظار و بسیجیان پایگاه به همت مسوول اردویی پایگاه با همکاری کانون به تماشای طبیعت رفته و در این اردوی نیم روزه تجارب زیادی را کسب کردند.

او با اشاره به اینکه این اردوها در طول سال و در طی مناسبت های مختلف با حضور کودکان و نوجوانان برگزار می شود، افزود: در این دوره اعضای برتر طرح کتاب‌خوانی گلگشت در اردوی تفریحی منطقه «دوخاله‌گاه» شرکت کردند.

بسیجی پایگاه مقاومت بسیج امام خمینی (ره) ادامه داد: دره‌نوردی و مسابقه تیراندازی همراه با بازی های شاد و هیجانی، اوقاتی شاد و هیجانی را برای حاضرین رقم زد.

فیض خاطرنشان کرد: ویژه برنامه چهارشنبه های امام رضایی همراه با پخش صلوات خاصه امام رضا (ع) و قرائت زیارت امین الله بعد از نماز مغرب و عشاء در مسجد ولی عصر (عج) در جمع نمازگزاران با همکاری خادمیاران رضوی برگزار می شود.

گفتنی است جلسه ماهانه اعضای شورا پایگاه مقاومت بسیج امام علی بن ابیطالب (ع) تشکیل و اعضا حول محورهای موردنظر گفتکو کردند.

همچنین مسابقه دوستانه فوتسال بین این پایگاه مقاومت و پایگاه مقاومت بسیج امام حسن مجتبی (ع) سرخه با پیروزی پایگاه مقاومت بسیج امام علی بن ابیطالب (ع) برگزار شد.

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار