خبرهای داغ:

عملیات «وعده صادق ۲» در پی مطالبه‌گری مردم انجام شد

مسئول مرکز ایثارگران سپاه فجر استان فارس با بیان اینکه عملیات «وعده صادق ۲» در پی مطالبه‌گری مردم انجام شد، گفت: انگشت اشاره مسئولان موشکی و نیرو‌های مسلح ایران منتظر کوچک‌ترین جسارت صهیونیست‌ها است تا این رژیم غاصب را نابود کنند.
کد خبر: ۹۶۳۴۲۲۶
|
۱۶ مهر ۱۴۰۳ - ۱۰:۱۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، سهراب مظلوم رضایی در خصوص عملیات وعده صادق ۲ که در پی اقدامات جنایتکارانه رژیم صهیونیستی اتفاق افتاد، ضمن تسلیت و تبریک به مناسبت شهادت سید حسن نصرالله و شهید نیلفروشان، با بیان اینکه رژیم صهیونیستی از سال ۱۹۴۸ همانند یک غده سرطانی در منطقه‌ای از خاورمیانه به نام فلسطین مستقر شد، گفت: از آن زمان تاکنون این رژیم غاصب باعث جنگ و کشتار زیادی در کشور فلسطین شده است.

مظلوم رضایی با اشاره به اینکه صهیونیست‌ها، یهودیان را از کشورهای مختلف جمع کرده‌اند، بیان کرد: این رژیم ستمگر به زور، با قتل و کشتار، غصب کردن زمین‌ها و آتش زدن جنگل‌ها و مزارع مردم فلسطین، ادعای کشور کردند. برخی از کشورها از همان زمان این رژیم جعلی را به رسمیت شناختند اما جمهوری اسلامی ایران از سال ۱۳۵۷ این رژیم را به رسمیت نشناخت.

‌مسئول مرکز ایثارگران سپاه فجر استان فارس تصریح کرد: از آن زمان تاکنون مردم مظلوم فلسطین تحت محاصره رژیم غاصب صهیونیستی بوده و همواره مورد ظلم و لطمه قرار گرفتند و از خانه و سرزمین خود کوچ‌های اجباری داده شدند.

وی اظهار کرد: در ۷ اکتبر سال گذشته یک عملیات به نام طوفان‌الاقصی شکل گرفت که در پی آن عده‌ای از جوانان فلسطینی، یک حرکت نظامی آفندی انجام داده و برای اولین بار در قسمت‌های غصب شده حضور پیدا کرده و عملیاتی را انجام دادند؛ بعد از این عملیات، رژیم صهیونیستی به فلسطین و مردم مظلوم غزه حمله کرد و کشورها و گروه‌هایی را که از فلسطینی‌ها حمایت می‌کردند مورد تهدید قرار داد. به دنبال این وقایع، مستشار ایرانی را در سوریه به شهادت رساندند و به کنسولگری ایران حمله کرده و البته این اتفاقات وعده صادق یک را به همراه داشت.

مظلوم رضایی با استناد به منویات مقام معظم رهبری (مدظله) مبنی بر اینکه دوران «بزن در رو» تمام شده است، گفت: در عملیات وعده صادق، ضربه‌هایی تحت عنوان جبهه مقاومت و جمهوری اسلامی به صهیونیست‌ها وارد شد و عملیات وعده صادق ۲ در پی شهادت اسماعیل هنیه، با موتور محرکه مطالبه‌گری مردم اتفاق افتاد.

وی با تاکید بر اینکه بعد از شهادت اسماعیل هنیه این سوال در بین عموم پیش آمد که آیا ایران جرأت حمله به صهیونیست‌ها را دارد؟ گفت: وعده صادق ۲ نتیجه جنایات رژیم اشغالگر قدس است که در پی مطالبه‌گری مردم اتفاق افتاد.

مظلوم رضایی تصریح کرد: نماز جمعه گذشته که در تهران به امامت مقام معظم رهبری (مدظله) برگزار شد دنیا را حیران کرد که رهبری با این شجاعت، شهامت و درایت در فضای باز نماز جمعه را اقامه کرده و مستحبات آن را نیز به جا می‌آورد، باید گفت این موضوع رابطه مستقیم با مطالبه مردم دارد.

مسئول مرکز ایثارگران سپاه فجر استان فارس با تاکید بر حمایت مردم از نظام جمهوری اسلامی ایران، بیان کرد: حتی اگر امیرالمومنین (ع) و امام معصوم (ع) هم باشند، اما حمایت مردم وجود نداشته باشد، آن امام و رهبر خانه‌نشین خواهد شد. در تمام روزنامه‌ها و خبرگزاری‌ها اذعان کردند یک رهبر شجاع با مطالبه مردم در جمعه نصر حرکت بزرگی انجام داده است.

منبع: ایسنا

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار