خبرهای داغ:
آیت الله شعبانی موثقی:

اقتدار نیروهای مسلح و امنیت کشور ایران مثال زدنی است/ تأسی از شهدا ما را در مقابل دسیسه‌های دشمن مصونیت می‌بخشد

همدان-امام جمعه همدان اقتدار نیروهای مسلح و امنیت کشور ایران را مثال زدنی عنوان کرد وگفت: آرامش وطمأنینه مقام معظم رهبری در نمازجمعه وحضور چشمگیر مردم یکی از عرصه‌های نمایش اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران بود.
کد خبر: ۹۶۳۴۲۳۲
|
۱۶ مهر ۱۴۰۳ - ۱۴:۱۳
اقتدار نیروهای مسلح و امنیت کشور ایران مثال زدنی است/ تأسی از شهدا ما را در مقابل دسیسه‌های دشمن مصونیت می‌بخشد

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، آیت الله حبیب الله شعبانی موثقی در آیین گرامیداشت حبیب حرم و  غبارروبی مزار مطهر سرلشگر پاسدار حاج حسین همدانی، که با حضور فرماندهان ارشد نظامی و انتظامی و مدیرکل ادارات استان برگزار شد، اظهار کرد: اسرائیل رژیمی است که بقای آن به ظلم و ستم علیه مظلومان وابسته است.

وی جنایات رژیم کودک‌کش اسرائیل را بسیار فجیع عنوان کرد و افزود: پشتیبانی آمریکا از این رژیم با فروش تسلیحات نظامی صورت می‌گیرد چراکه اقتصاد آمریکا بر پایه فروش تسلیحات بنا شده است.

نماینده ولی فقیه در استان همدان یادآوری سبک زندگی شهدا را برای نوجوانان و جوانان لازم دانست و خاطرنشان کرد: تأسی از شهدا و الگو گرفتن از آنان می‌تواند ما را در مقابل دسیسه‌های دشمن مصونیت بخشد.

وی اقتدار نیروهای مسلح و امنیت کشور ایران را مثال زدنی عنوان کرد و گفت: آرامش و طمأنینه مقام معظم رهبری در نماز جمعه و حضور چشمگیر مردم یکی از عرصه‌های نشان دادن اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران بود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار