خبرهای داغ:
سردار سلیمانی:

طوفان الاقصی و عملیات‌های وعده صادق مولفه‌ امنیت در رژیم صهیونیستی را به باد داد

سردار سلیمانی در نخستین اجلاسیه شهدا و رسانه‌های مقاومت در شیراز گفت: مهمترین مولفه‌های رژیم صهیونسیتی امنیت بود که با اتفاقات یک سال گذشته از این سرزمین‌های اشغالی رخت بر بسته است.
کد خبر: ۹۶۳۴۵۱۶
|
۱۷ مهر ۱۴۰۳ - ۱۷:۱۸

به گزارش خبرنگار بسیج در شیراز، نخستین اجلاسیه شهدا و رسانهه‌های محور مقاومت با حضور بیش از ۲۰۰ نفر از خبرنگاران داخل و بین‌المللی در شیراز برگزار شد.

سردار غلامرضا سلیمانی رییس سازمان بسیج مستضعفین در این اجلاسیه ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، بخصوص شهدای محور مقاومت و فرماندهان شهید این‌ محور، اظهار داشت: فهرست جنایت‌های رژیم جعلی و کودک‌کش صهیونیستی با کشتارهای این یک سال اخیر بیشتر و بیشتر شد.

وی با اشاره به پیشینه تاریخی رژیم جعلی صهیونیستی تصریح کرد: از زمان‌ شکل‌گیری این رژیم نامشروع تا امروز، یک‌ پیشینه قابل مطالعه‌ای دارد، ما در دو مقطع شاهد تلاش گسترده و وسیعی از سوی غرب در دستور کار قرار گرفت.

سردار سلیمانی با اشاره به اینکه هرگاه در‌ جهان اسلام شرایطی برای رفع مشکلات مسلمین فراهم می‌شد غربی‌ها تمام توان خود را به میدان می‌آوردند، چه در ایران چه خارج از ایران، ادامه داد: زورمندان عالم از ابتدا به دنبال تصرف یک‌ نقطه‌ مهم و تاریخی و مورد علاقه مسلمانان به نام‌ مسجد الاقصی بودند که ابتدا جنگ‌های صلیبی با طراحی یهودیان را به راه انداختند که حدود ۲قرن طول کشید.

رییس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به قتل عام زنان و کودکان در جنگ‌های صلیبی افزود: غربی‌ها پس از شکست در این‌ جنگ‌ها، جنگ جهانی اول را طراحی کردند که منجر به فروپاشی امپراتوری عثمانی شد و قیمومیت فلسطین را به انگلیس دادند، و عملا برای همه کشورهای لبنان، سوریه، اردن و دیگر کشورهای منفک شده از این امپراتوری قیم‌ مشخص کردند و هزاران هزار یهودی را به فلسطین کوچاندند.

سردار سلیمانی با اشاره به بیش از ۶۴هزار قتل‌عام و نسل‌کشی تا عملیات طوفان الاقصی غیر از غصب و کشتار روزانه مردم فلسطین که در پرونده این رژیم جعلی وجود دارد، تصریح کرد: این تفکر و فرهنگ در فرهنگ اروپا همچنان وجود دارد و چون نظام‌ بین‌الملل تحت سیطره صهیونیست قرار دارد، همه این دولتها پشت این نظام جعلی قرار گرفته‌اند.

وی با تقدیر از مردمی که در اروپا به میدان آمدند برای نجات مردم فلسطین، ادامه داد: سردمداران سلطه در عالم باید بدانند که کارنامه سیاه و ننگین آنها توسط وجدان‌های بیدار جهان روی میز محاکمه قرار خواهد گرفت.

رییس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه تفکر صهیونیستی ابتدا سرزمین‌های مسلمان را هدف گرفته بود، افزود: دستاوردی که برای فلسطین داشتند، جز کشتار و نابودی نبوده است، حال اگر بر این سرزمین‌های اسلامی مسلط شوند، چه خواهند کرد ؟

وی گفت: عملیات طوفان الاقصی آغاز گسستن این بندهای سلطه بود.

وی تاکید کرد: انقلاب اسلامی با پیروزی خود، اعلام کرد که مسئله اصلی جهان، فلسطین است.

رییس سازمان بسیج مستضعفین تاکید کرد: هم عملیات وعده صادق یک‌و‌هم ۲، به دقت مناطق نظامی و خاص رژیم صهیونیستی مورد هدف قرار گرفت.

سردار سلیمانی با بیان اینکه جهان اسلام یک‌ دوره‌ جدید را پس از عملیات طوفان الاقصی شروع کرده است و‌ جرقه این حرکت را انقلاب اسلامی زده است، تصریح کرد: ما ملت ایران در تاریخ خود هیچگاه آغازگر جنگی نبوده‌ایم، اما خونخوارترین متجاوزان را شکست داده‌ایم، و اجازه ندادیم آمریکایی‌ها نقشه‌های خود را در منطقه به اجرا برساند و با پرچمداری سردار حاج قاسم سلیمانی محور مقاومت را شکل دادیم.

وی گفت: رسانه‌ها و بخصوص رسانه‌های محور مقاومت اصلی‌ترین نقش در بیداری دنیا دارند، چراکه این پیروزی با مقدمه جهاد آغاز شده، اما ملتهای جهان باید به صحنه بیایند و این آدم‌کش‌ها را به پای میز محاکمه بیاورند و این امر، جز با حضور درست رسانه محقق نخواهد شد.

رییس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه گوشه‌ای از قدرت نظامی ایران در عملیات‌های وعده صادق مشخص شد، افزود: خون شهدای غزه و فلسطین و لبنان به بار خواهد نشست و این پیروزی را نثار آزادگان جهان خواهد کرد.

سردار سلیمانی با اشاره به اینکه این اجلاسیه فرصتی برای تداوم این راه است، گفت: رژیم صهیونسیتی در درون دچار فروپاشی شده و ان شاءلله در همین مسیر شاهد اضمحلال این رژیم جعلی خواهیم بود.

وی گفت: تمام‌ مولفه‌های رژیم صهیونسیتی دچار فروپاشی شده و مهمترین این‌ مولفه‌ها امنیت بود که با عملیات‌های طوفان الاقصی و وعده صادق ۱و۲ از این سرزمین‌های اشغالی رخت بر بسته است.

هادی رضایی مسئول سازمان بسیج رسانه فارس و دبیر اجرایی این اجلاسیه هم در این برنامه اظهار داشت: ما امروز مهمان شهدا هستیم.

وی هر قطعه از غزه را یک‌ کربلا عنوان کرد و گفت: در کربلای غزه روزی یک حسین شهید می‌شود و علی‌اصغرها بر دست پدر کشته می‌شوند.

‌رضایی با بیان اینکه عاشورا در تدوام سالها گذشت، ادامه داد: آنچه که در ادامه طوفان‌الاقصی می‌توانستیم انجام دهیم این است که با استفاده از قلممان این راه را ادامه دهیم.

وی گفت: جبهه رسانه مثل هر چیز دیگر نیاز به تقویت دارد و امروز گرد هم آمده‌ایم که بگوییم ای کفار جهان اگر در ۱۴۰۰ سال پیش توانستید صدای حسین را خاموش کنید امروز هم می‌توانید صدای غزه را خاموش کنید.

رضایی با تاکید بر اینکه بدانید اگر سیدحسن نصرالله‌ها کشته شدند، سیدحسن نصرالله‌های بیشتری پا به دنیا می‌گذارند.

وی از رونمایی از اندیشکده بنیان مرصوص در پایان این اجلاسیه خیر داد و گفت: خط کاری این اندیشکده ان شاءلله خیر نابودی اسرائیل خواهد بود.

محمدحسن اسدی شهردار شیراز در این اظهار داشت: از سال قبل برنامه‌ریزی برای این اجلاسیه آغاز شد و هیچگاه فکر میکردیم که این برنامه در سالگرد ۷اکتبر و با وقایع اخیر منطقه همزمان شود.

وی با بیان اینکه شهادت سیدحسن نصرالله و اتفاقا اخیر برای رسانه‌ها سخت است، این اجلاسیه را برای رسانه‌ها موثر دانست.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار