امام جمعه سرخس مطرح کرد:

اجرای عملیات وعده صادق ۲، بالاترین آثار را برای نظام اسلامی خواهد داشت

امام جمعه سرخس گفت: بهترین اقدامی که می‌توانست انجام شود و در زمان، مکان و شرایط خودش نیز صورت گرفت، عملیات موفقیت‌آمیز وعده صادق ٢ بود که بالاترین آثار را هم برای نظام اسلامی خواهد داشت.
کد خبر: ۹۶۳۴۵۵۸
|
۱۷ مهر ۱۴۰۳ - ۲۰:۲۳

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج استان خراسان رضوی از سرخس، حجت الاسلام حسن صباغیان، با اشاره به عملیات وعده صادق ٢ و قدردانی از پاسخ کوبنده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به رژیم اشغالگر صهیونیستی، اظهار کرد: طبق آموزه‌های دینی و از نگاه قرآن، مسلمین حتی نسبت به کفاری که سر جنگ با انسان را نداشته باشند، اجازه آغاز جنگ را نداده است.

وی در ادامه با بیان ادله شرعی مجوز عملیات نظامی علیه اسرائیل، تصریح کرد: نگاه قرآن این است که اگر دشمن به خود اجازه می‌دهد که به امنیت، تمامیت ارضی و مهمان ما جسارت کرده و اقدام به ترور او کند، ما نیز شرعاً مجوز پیدا می‌کنیم که علیه او اقدامی محکم انجام دهیم.

امام جمعه سرخس، تاکید کرد: از نگاه بین‌المللی نیز این اجازه وجود دارد که اگر کسی به تمامیت ارضی و منافع ما حمله کرده و آن‌ها را به خطر بیندازد، ما نیز علیه او اقدام کنیم. البته رژیم جعلی و خون‌ریز صهیونیستی حتی اگر اسماعیل هنیه را به شهادت نمی‌رساند، ما می‌توانستیم برای دفاع از اسلام، مسلمین و مظلومان جهان از نظر شرعی اقدام کنیم.

وی افزود: حکیمانه‌ترین اقدام را رهبر عزیز انقلاب انجام دادند و این پاسخ در بهترین زمان خود انجام گرفت.

حجت‌الاسلام صباغیان، بیان کرد: عدم انجام این عملیات، عواقبی آنچنانی برای ایران نداشت و اکنون نیز بعد از وعده صادق ٢، رژیم صهیونیستی جرأت جسارت علیه جمهوری اسلامی را ندارد، ولی اگر ایران اقدامی انجام نمی‌داد، تاوان عدم مداخله ایران را مردم و مظلومان لبنان و غزه می‌دیدند.

وی تصریح کرد: بهترین اقدامی که می‌توانست انجام شود و در زمان، مکان و شرایط خودش نیز صورت گرفت، عملیات موفقیت‌آمیز وعده صادق ٢ بود که بالاترین آثار را هم برای نظام اسلامی خواهد داشت.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار