نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی:

ورزش قوی بدون سکون و عقب گرد

فیضی خبرنگار بسیجی در آستانه گرامی داشت هفته تربیت بدنی و ورزش پای صحبت دکتر عظیمی راد نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی نشست تا نحوه رسیدگی به مطالبات ورزشی علاقه مندان را جویا شود.
کد خبر: ۹۶۳۴۵۸۹
|
۱۷ مهر ۱۴۰۳ - ۲۲:۵۸

به گزارش خبرگزاری استان خراسان رضوی از مشهد، دکتر عظیمی راد تاکیدات امام راحل و مقام معظم رهبری را درباره بسط ورزش، سلامتی روح، جسم، جامعه و همچنین ایجاد زیرساختها وتأمین امکانات برای توان مندسازی ورزشکاران را اصل و ملاک گفتارخود قرارداد.

وی افزود: گرامیداشت هفته تربیت بدنی و ورزش یادآوری توجه بیشتر مردم به سلامتی فردی و ایجاد نشاط اجتماعی است. 
عظیمی راد توجه دقیق ترمسؤلان را به جوانان جلب کرد و تأکیدات رهبر معظم انقلاب را درعرصه  انتخابات مجلس و ریاست جمهوری برای جوانا ن و مطالبات آنان دغدغه معظم له برشمرد و آنان را مکلف به انجام وظا یف خود اعلام نمود. 
سخنگوی کمسیون آموزش مجلس با اشاره به توصیه های رهبر معظم انقلاب در دیدار مدال آوران و به آحاد مردم  تأکید فرمودند فعالیت های ورزشی برای همه آحاد مردم لازم است. 
وی یادآور شد: آموزش  ازارکان اصلی ولاینفک ارتقاء سطوح کیفی وکمی جامعه است و باید دستگاه های مرتبط آموزش را نقطه عطف تعالی ارزشهای انسانی، اجتماعی،حتی صنعتی و اقتصادی بدانند
زیراورزش صنعت محسوب می گردد و مخاطبان بیشماری دارد 
این مقوله راحتی سیاستمداران ابزار تهاجم برای تغییر فرهنگ ملت ها و اقتصادی دانان در زراندوزی به کار می بندند 
نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی یادآور شد، اقلیم کشور و استان خراسان رضوی در شرایط مطلوب قرار دارد که می توان ورزش را در سبد کالای زندگی مردم قرار داد و نهادینه نمود.
وی افزود: درایران اسلامی علاوه بر بازی ها و آئین های سنتی ورزش های کلاسیک متداول در دنیای ورزش گسترش سریع دارد و جوانان مستعد ما برقله های افتخار قرارمی گیرند باید علوم روز دنیا را در تمام امور بکار گرفت.
عظیمی راد جامعه ورزش استان را بزرگ و با کارنامه پیشین موفق معرفی نمود و افزود: از نتایج و حضور نه چندان دلچسب ملی پوشان در دهه اخیر می توان فهمید با گذشته نه چندان دور ورزش فاصله زیادی وجود دارد البته درباره مسائل فنی کارشناسان خبره صاحب نظر هستند
اما وظیفه حکم می کند بعنوان نماینده مردم شریف پایتخت معنوی ایران، بررسی عملکرد ورزش را با خرد جمعی همکاران معززبه عنوان مطالبات مردم در دستور کار قرار دهیم تا فروغ و مدال آوری پایدار در ورزش بانوان و آقایان  بیش از پیش حاصل گردد. 
نمایندگان ولایتمدار و فرهیخته مردم حوزه های انتخابیه شهرستان های استان که دلسوزانه تمام مسائل فرهنگی ورزشی را رصد ومورد توجه ویژه قرار می دهند بروجود چشمگیر ظرفیت ها و پتانسیل های فراوان استان واقفند، مطمئناًَ مردم توقع  ورود نمایندگان به جزئیات را جایز نمی دانند.
 اما در رابطه با کلیات وموضوعات مهم زیرساختی و کمبودها،مانند تکمیل پروژه ها و تجهیز اماکن ورزشی مورد نیازحتی مقوله گران سنگ ورزش در مدارس، دانشگاهها و دستگاه های دولتی که فعالیت  ورزشی دارند را رصد و پیگیری می نمایند. 
عظیمی راد اعلام نمود درهمه امور از هرگونه تلاشی دریغ نمی کنم و از تریبون مجلس و از مردم مؤمن و ولایتمدار نیز فاصله نمی گیرم
خراسان رضوی خواستگاه پهلوانیها است که درآینده می تواند با اهتزاز پرچم عزت و قدرت  ایران قوی را بر بام دنیای ورزش معرفی و سرود ملی را زمزمه نمایند. 
ورزش خراسان رضوی خوشنام  قطب بسیاری ازورزشهای سنتی  کشور است فاصله با ورزش دنیا را در خورشأن و زیبنده دلاور مردان و شیر زنان جامعه ورزش استان نمی بینند 
تمرکز برموضوع جوانان رادرکنار مقوله ورزش با اهمیت وحیاتی  می دانم تا در آینده نزدیک بابررسی و ارائه طرح های جامع وجهانی تأمل بیشتری صورت پذیرد تا آمریکا ٢٠٢٨جولانگاه ورزشکاران سرزمین خورشید هشتم آسمان امامت و ولایت قرار گیرد

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار