خبرهای داغ:
آهکی خبر داد

آغاز عملیات تعریض محورهای گردشگری همدان با اعتباری بالغ بر ۷۰۰ میلیارد ریال

همدان-مدیرکل راهداری وحمل ونقل جاده ای استان همدان از آغاز عملیات تعریض محورهای گردشگری سد اکباتان-ارانفود و چشین-ابرو با اعتباری بالغ بر ۷۰۰ میلیارد ریال خبر داد.
کد خبر: ۹۶۳۵۳۰۶
|
۲۱ مهر ۱۴۰۳ - ۱۲:۴۴
آغاز عملیات تعریض محورهای گردشگری همدان با اعتباری بالغ بر ۷۰۰ میلیارد ریال

مهرداد آهکی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان با اشاره به جاذبه های بی نظیر توریستی،گردشگری تاریخی و طبیعی استان همدان، اظهار کرد: عملیات تعریض و ایمن سازی محورهای توریستی و گردشگری استان به منظور ارائه خدمات مطلوب به مسافران و جذب گردشگر بطور ویژه در دست اقدام راهداری همدان قرار دارد.

وی ادامه داد: عملیات تعریض محورهای توریستی و گردشگری سداکباتان-ارزانفود و چشین-ابرو هم اکنون توسط دو اکیپ پیمانی و امانی آغاز شده و تاکنون ۷۰۰ میلیارد ریال از اعتبار ۲۰۰۰ میلیارد ریالی آن تخصیص داده شده است.

مدیرکل راهداری وحمل ونقل جاده ای استان همدان اظهار کرد: طی 6 ماهه نخست سال جاری افزون بر ۱۴۴ میلیون تردد در سطح راه‌های استان همدان به ثبت رسیده است که می‌توان از این ظرفیت برای جذب گردشگر و معرفی جاذبه های تاریخی و طبیعی استان به نحوه مطلوبی استفاده کرد.

وی در پایان یادآور شد: در استان همدان ۵ هزار و ۴۴۶ کیلومتر انواع راه با ۴۳ مجتمع خدماتی رفاهی و ۲۵ باب راهدارخانه وجود دارد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار