خبرهای داغ:
مجذوبی:

خرید نخستین دستگاه پت اسکن برای استان همدان قطعی شد

همدان-رییس دانشگاه علوم پزشکی همدان گفت: با پیش بینی فضای فیزیکی مناسب مطابق با آخرین استانداردها در مرکز جامع سرطان، دستگاه پت اسکن در این مرکز مستقر و چرخه تشخیص و درمان سرطان در استان تکمیل خواهد شد.
کد خبر: ۹۶۳۵۶۲۸
|
۲۲ مهر ۱۴۰۳ - ۱۴:۵۸
خرید نخستین دستگاه پت اسکن برای استان همدان قطعی شد

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، دکتر محمدمهدی مجذوبی پیرامون تکمیل چرخه تشخیص و درمان سرطان در استان اظهار کرد: با پیگیری‌های متعدد معاونت‌های درمان و توسعه، تفاهم نامه خرید دستگاه پت اسکن(PET Scan)  با هیات امنای ارزی وزارت بهداشت امضا و با تامین اعتبار و واریز پیش پرداخت خرید این دستگاه برای استان همدان قطعی شد.

وی افزود: با ورود این دستگاه در آینده نزدیک شاهد تحول در ارائه خدمات به بیماران سرطانی با تعرفه دولتی در استان خواهیم بود.

رییس دانشگاه علوم پزشکی همدان خاطرنشان کرد: با پیش بینی فضای فیزیکی مناسب مطابق با آخرین استانداردها در مرکز جامع سرطان، دستگاه پت اسکن در این مرکز نصب و راه‌اندازی و درمان سرطان در استان تکمیل خواهد شد.

وی ادامه داد: پس از راه‌اندازی رادیوتراپی مرکز جامع سرطان که خدمات رایگان تشخیصی به بیماران ارائه می‌کند، عزم جدی دانشگاه در خرید دستگاه پت‌اسکن و تأمین تجهیزات درمانی محقق شد و با خرید این دستگاه دغدغه‌های تشخیص و درمان بیماران سرطانی در استان مرتفع شده و از خروج بیماران به خارج از استان ممانعت می‌شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار