خبرهای داغ:
گردان ۱۰۳ حضرت امام حسین(علیه السلام):

دیدار با خانواده شهیدان والامقام عباسی، رضوی، گزچیان، سیدطراح

برنامه دیدار با خانواده شهدا همراه با ذکر خاطره گویی با حضور نیروهای پایور گردان ۱۰۳ حضرت امام حسین(علیه السلام) در منزل خانواده شهدا انجام شد.
کد خبر: ۹۶۳۵۷۸۰
|
۲۴ مهر ۱۴۰۳ - ۰۷:۱۱

دیدار با خانواده شهیدان والامقام عباسی، رضوی، گزچیان، سیدطراح

به گزارش خبرگزاری بسیج از لشکر۱۴ حضرت امام حسین(علیه السلام)، حضور رزمندگان و بسیجیان گردان ۱۰۳ حضرت امام حسین(علیه السلام) در منزل شهیدان والامقام عباسی، رضوی، گزچیان، سیدطراح به مناسبت وفات حضرت مصومه(سلام الله علیها)  کنگره شهدای اصفهان در منزل مادران وهمسران شهدا انجام شد.

فرمانده گردان ۱۰۳ حضرت امام حسین(علیه السلام) در رابطه با این خبر گفت: در جمع خانواده‌های عزیز، بزرگوار و معزز شهدا جز تواضع، کرنش، احترام و اینکه بگوییم شما به عنوان افتخار ایران و کشور و انقلاب اسلامی هستید چیز دیگری نمی‌توانیم به زبان بیاوریم، اینکه گفته می‌شود صاحبان اصلی انقلاب شهدا و خانواده‌های آنان هستند سخن درستی است، مگر بدون ایثار و شهادت انقلاب پیروز می‌شد؟ مگر بدون ایثار و شهادت نهضت اسلام آغاز می‌شد؟

این فرمانده در ادامه افزود: بحمدلله توفیق داریم که در آستانه ۲۵ آبان ماه که سالروز حماسه ی ایثار و مقاومت مردم شهید پرور اصفهان هست دیدار از خانواده های معزز و مکرم شهدای ۸ سال دفاع مقدس توفیقی نصیب شد که خدمت این خانواده های بزرگوار برسیم.

مقام معظم رهبری در بخشی از فرمایشات خود در مورد خانواده شهدا فرموند: امروز فرصتی است که همه با شهیدان تجدید خاطره کنیم و در برابر صبر و گذشت خانواده‌ هایشان سر تکریم فرود آوریم، ما هم نیز به همین واسطه به دیدار خانواده های عزیز شهدا می رویم تا درس ایثار و شهادت و صبر را از خانواده های معزز شهدا یاد بگیریم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار