خبرهای داغ:
مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بروجرد:

حضرت معصومه (س) الگوی دختران تمدن‌ساز ایرانی است

حضرت معصومه (س) الگوی دختران تمدن‌ساز ایرانی است
مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بروجرد گفت: حضرت معصومه (س) الگوی دختران تمدن‌ساز ایرانی است دختران ایرانی با الگو‌گیری از این بانوی بزرگوار می‌توانند جز منتظران واقعی ظهور باشند.
کد خبر: ۹۶۳۵۸۲۱
|
۲۳ مهر ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۱

حجت الاسلام والمسلمین هادی کولیوند در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج لرستان ضمن تسلیت وفات حضرت معصومه سلام الله علیها با اشاره به وجود پر برکت ایشان در میهن اسلامی ایران بیان کرد: یکی از آثار و برکات وجود نازنین حضرت معصومه (س) در میهن اسلامی ما همین بس که به خاطر مدفن این امامزاده واجب التعظیم حوزه علمیه قم بنا نهاده شد.

وی اضافه کرد: حوزه علمیه قم منشاء بسیاری از تحولات شگرف شد که یکی از آن ها انقلاب اسلامی ایران به رهبری امام عزیز ما بود که حالا خاری در چشم مستکبران عالم شده است.

کولیوند با اشاره به فضیلت حضرت معصومه (س) اظهار داشت: فضیلت و شأن و مقام خواهر امام الرئوف (ع) آنچنان است که آقا جان ما امام رضا علیه السلام برای ایشان زیارت نامه ی مجزا و مفصلی را به ما می‌آموزد و در آن زیارت مأثوره این گونه می‌خوانیم که ای فاطمه برای من در بهشت شفاعت کن، زیرا برای شما در نزد خداوند یک جایگاه با عظمتی است.

وی با اشاره به اهمیت زیارت حرم حضرت معصومه (س) تصریح کرد: در روایات آمده است که هر کسی ایشان را در قم با معرفت به منزلت این بانوی بزرگوار، حضرت معصومه (س) زیارت کند، پس بهشت برای اوست.

نمایندگی ولی‌فقیه ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بروجرد با اشاره به الگو بودن حضرت معصومه (س) برای دختران ایران اسلامی عنوان کرد: در این باب می توان اول به شخصیت علمی ایشان اشاره نمود که با اینکه دختری جوان بود اما هنگامی که از امام موسی کاظم علیه السلام سوال داشتند و اما به ایشان دسترسی نداشتند، حضرت معصومه سلام الله علیها جواب سوالات را می دادند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بروجرد گفت: حضرت معصومه (س) الگوی دختران تمدن‌ساز ایرانی است لذا دختران ایرانی با الگو‌گیری از این بانوی بزرگوار می‌توانند جز منتظران واقعی ظهور باشند.

وی با اشاره به عفت و پاکدامنی اخلاق و رفتار مطلوب حضرت معصومه (س) اضافه کرد:  عفت و پاکدامنی ایشان زبان زد عوام و خواص زمان خویش بوده است. و آنقدر رفتارشان در خانواده خوب و مطلوب بوده که پدر بزرگوارشان چندین مرتبه به او فرمودند: فداها أبوها یعنی پدرش به فدای او باد. 

کولیوند خاطرنشان کرد: این دختر آل الله، حضرت معصومه (س) می تواند الگوی کاملی برای دختران ایران اسلامی باشد.

گفتگو: زهرا سلیمانی 
انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار