خبرهای داغ:

حضرت معصومه(س) نماد ولایت مداری است

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه سمنان گفت: حضرت معصومه (ص)در جهان اسلام از جایگاه بسیار والایی برخوردار است و نماد پاکی، طهارت و ولایت‌مداری است.
کد خبر: ۹۶۳۵۸۲۶
|
۲۳ مهر ۱۴۰۳ - ۱۳:۴۹

حجت السلام والمسلمین سیدابوالفضل راسخی، مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه سمنان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در سمنان ضمن عرض تسلیت به مناسبت وفات حضرت فاطمه معصومه(س) اظهار کرد: حضرت معصومه(س) نماد ولایت مداری و پاکی و کریمه اهل بیت (ع) الگوی شایسته‌ای برای عموم جامعه است.

وی گفت: حضرت فاطمه معصومه شخصیت بسیار برجسته و عرفانی داشته و ما توسط معصومین برای زیارت این حضرت دعوت شده‌ایم تا از عظمت آن بهره ببریم.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه سمنان با بیان نقش حضرت معصومه در گسترش اسلام ناب محمدی افزود: شخصیتی که امام رضا علیه‌السلام فرمودند به نزد خواهرم بروید و بگویید من را در بهشت شفاعت‌کن، زیرا او در نزد خدا شأنی والا دارد و مخصوص خواهر خود زیارت‌نامه انشا فرمودند.

راسخی بیان کرد: حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها شخصیت بسیار برجسته و عرفانی است و ما توسط سه نفر از معصومین برای زیارت این حضرت دعوت شده‌ایم.

وی ابراز کرد: الگوبرداری از حضرت معصومه (س)، نه تنها در حوزه‌های فردی و خانوادگی، بلکه در عرصه‌های اجتماعی و فرهنگی نیز می‌تواند راهگشا باشد.

راسخی اظهار کرد: در عظمت شخصیت و مقام حضرت فاطمه معصومه(س) همین بس که امام جعفر صادق قبل از ولادت حضرت معصومه فرموده اند به زودی در قم یکی از فرزندان ما دفن می شود.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار