مدیر درمان تامین اجتماعی زنجان اعلام کرد:

پرداخت 122میلیارد ریال از مطالبات داروخانه‌های سرپایی طرف قرارداد تامین‌اجتماعی زنجان

زنجان- مدیریت درمان تامین اجتماعی زنجان از پرداخت 122میلیارد ریال از مطالبات داروخانه‌های سرپایی طرف قرارداد مدیریت درمان تامین‌اجتماعی استان خبر داد.
کد خبر: ۹۶۳۵۸۷۰
|
۲۳ مهر ۱۴۰۳ - ۱۷:۳۲

پرداخت 122میلیارد ریال از مطالبات داروخانه‌های سرپایی طرف قرارداد تامین‌اجتماعی زنجان

به گزارش خبرگزاری بسیج زنجان، عباس جراحی علمداری اظهارداشت: در هفته جاری مبلغ 122 میلیارد ریال از مطالبات داروخانه‌های خصوصی و دانشگاهی سرپایی، مربوط به سهم این سازمان از اسناد خرداد ماه داروخانه‌ها، پرداخت شد و باقی مطالبات این مراکز نیز به تدریج با تامین نقدینگی ظرف روزهای آتی پرداخت خواهد شد و سایر مطالبات معوقه مراکز طرف قرار داد دولتی و خصوصی نیز پرداخت و به‌روزرسانی خواهد شد.

وی افزود:هم اکنون 57پزشک عمومی 129 متخصص ،10 دندانپزشک،167 مرکز داروخانه، 160 مرکز پاراکلینیکی مانند رادیولوژی و آزمایشگاه و 32 درمانگاه خصوصی و دولتی، 15بیمارستان (10دانشگاهی 2غیردانشگاهی و 3 دی کلینیک و 23 درمانگاه دانشگاهی ) و در مجموع 594 موسسه پزشکی طرف قرارداد تامین‌اجتماعی استان هستند.

مدیریت درمان تامین اجتماعی زنجان بیان کرد:تعداد395 هزار نفر در شهرستان های زنجان و ایجرود،118 هزار نفر، شهرستان ابهر و 44 هزار نفر، شهرستان خرمدره 44هزار نفر، شهرستان خدابنده 41هزار نفر، ماهنشان19هزار نفر و شهرستان طارم 15هزار نفرمی باشد و مجموعا 632 هزار نفراز جمعیت استان زنجان زیرپوشش بیمه تامین اجتماعی هستند.

این مسئول در راستای ارائه خدمات مطلوب و افزایش رضایت‌مندی بیمه‌شدگان تامین اجتماعی استان در شهرهایی که سازمان فاقد مرکز ملکی است طبق قرارداد سازمان تامین اجتماعی با دانشگاه علوم پزشکی، هزینه بیماران بستری به صورت کاملا رایگان انجام می شود و در بخش سرپایی از طریق درمان غیر مستقیم و خرید خدمت از مراکز طرف قرارداد به بیمه شدگان خدمت ارائه می شود.

فاطمه عسگری 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار