به همت کمیته خادم الشهدا سیرجان:

کتاب «دُردانه» رونمایی شد

کتاب «دُردانه» به همت کارگروه فرهنگی کمیته خادم الشهداء شهرستان سیرجان گردآوری و توسط گروه فرهنگی انتشارات شهید «ابراهیم هادی» چاپ شده است و شامل بخش‌های متنوعی از زندگی این شهید بزرگوار است.
کد خبر: ۹۶۳۵۸۷۵
|
۲۳ مهر ۱۴۰۳ - ۱۷:۵۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمان، کتاب «دردانه» که به خاطرات و زندگینامه شهید «سید حسن موسوی» یکی از شهدای شاخص شهرستان سیرجان، می‌پردازد، به تازگی منتشر شده است.

این کتاب به همت کارگروه فرهنگی کمیته خادم الشهداء شهرستان سیرجان گردآوری و توسط گروه فرهنگی انتشارات شهید «ابراهیم هادی» چاپ شده است و شامل بخش‌های متنوعی از زندگی این شهید بزرگوار است.

«علی پور» مسئول کمیته خادم الشهداء در جمع خبرنگاران اظهار داشت: شهید سید «حسن موسوی» که در دوران دفاع مقدس به شهادت رسید، با فداکاری‌ها و رشادت‌های خود، الگویی برای نسل‌های آینده است. کتاب «دُردانه» در ۱۲۰ صفحه، شامل خاطرات، وصیت‌نامه و روایت‌هایی از زندگی این شهید بزرگوار است که توسط خانواده، دوستان و همرزمان او جمع‌آوری شده است، این کتاب همچنین شامل عکس‌ها و اسناد تاریخی مرتبط با زندگی شهید موسوی است که برای اولین بار منتشر می‌شود.

وی افزود: در مراسم رونمایی از این کتاب که با حضور خانواده شهید، مسئولین شهرستان سیرجان و جمعی از همرزمان و دوستان شهید برگزار شد. سخنرانان این مراسم بر اهمیت زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا و انتقال ارزش‌های دفاع مقدس به نسل جوان تأکید کردند.

کتاب «دُردانه» با هدف زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا و انتقال ارزش‌های دفاع مقدس به نسل جوان منتشر شده و هم‌اکنون در دسترس علاقه‌مندان قرار دارد. علاقه‌مندان می‌توانند این کتاب را از کتابفروشی‌های معتبر و یا از طریق سایت گلزار شهدای سیرجان تهیه کنند.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار