افتتاح ۴ طرح عمرانی در فهرج

۴ طرح عمرانی با اعتباری بالغ بر ۸ میلیارد و ۵۵۰ میلیون تومان در فهرج به بهره برداری رسید.
کد خبر: ۹۶۳۵۹۰۵
|
۲۳ مهر ۱۴۰۳ - ۲۳:۰۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمان، با حضور حجت الاسلام غضنفرآبادی نماینده مردم شرق استان در مجلس شورای اسلامی، امام جمعه، فرماندار و جمعی از مسئولین شهرستان فهرج، ۴ طرح عمرانی با اعتباری بالغ بر ۸ میلیارد و ۵۵۰ میلیون تومان به بهره برداری رسید.

سعیدنیا فرماندار شهرستان فهرج در حاشیه بهره برداری از پارک ولایت روستای رحمت آباد بخش مرکزی فهرج گفت: این طرح با متراژ ۱هزار و ۸۰۰متر مربع و با اعتبار ۱ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان از محل اعتبارات دهیاری روستا طی ۱ سال گذشته احداث شده است.

همچنین امروز زمین چمن مصنوعی مینی فوتبال روستای شورآباد بخش مرکزی فهرج نیز در زمینی به مساحت ۹۲۴ متر مربع با اعتباری بالغ بر دو میلیارد تومان، با مشارکت دهیاری و صنایع خودروسازی کرمان و همکاری اداره ورزش و جوانان شهرستان فهرج به بهره برداری رسید.

آسفالت معابر روستای نظرآباد نیز از دیگر طرح‌هایی بود که امروز به بهره برداری رسید.

به گفته دریجانی رئیس بنیاد مسکن شهرستان فهرج؛ زیرسازی و آسفالت معابر روستای نظرآباد به مساحت ۵۵٠٠ متر مربع با هزینه‌ای بالغ بر دو میلیارد وپانصد میلیون تومان از محل اعتبارات دهیاری و قیر مشارکتی بنیاد مسکن انجام شده است.

همچنین امروز در حاشیه بهره برداری از پروژه آسفالت معابر روستای شورآباد، سعیدنیا فرماندار فهرج گفت: این آسفالت به متراژ ۵ هزار و ۶۰۰ متر مربع از محل اعتبارات قیر مشارکتی بنیاد مسکن و دهیاری با مبلغ دو میلیارد و پانصد و پنجاه میلیون تومان اجرا شده است.

منبع: باشگاه خبرنگاران

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار