خبرهای داغ:
امام جمعه شهرستان بروجرد در جلسه آیین تکریم و معارفه رئیس دادگستری و دادستان شهرستان بروجرد:

شهید نصرالله برای رضای خدا کار کرد

شهید نصرالله برای رضای خدا کار کرد
امام جمعه بروجرد گفت: شهید نصرالله که از مردان مخلص خدا بود تمام کارهایش برای رضای خدا بود.
کد خبر: ۹۶۳۶۰۵۳
|
۲۴ مهر ۱۴۰۳ - ۱۵:۰۱

به  گزارش خبرگزاری بسیج لرستان، حجت الاسلام والمسلمین سید علی حسینی ظهر امروز در آیین تکریم و معارفه رئیس دادگستری و دادستان شهرستان بروجرد که در سالن اجتماعات دانشگاه آزاد اسلامی این شهرستان برگزار شد، گفت: برای رضای خدا کار کنید کار در راه خدا پاداش دو چندان دارد انسان های همچون شهید نصرالله که از مردان مخلص خدا بود تمام کارهایش برای رضای خدا بود ما همواره باید تلاش کنیم که کاری را که انجام میدهیم  برای رضای خدا  و در مسیر خدا گام  برداریم. 

وی با بیان اینکه هیچ چیز از نظر خدا پنهان نیست یاد آور شد: هیچ چیز در روز قیامت از قلم نمی‌افتد و  همه چیز را خدا می بینید  و روزی  خواهد رسید که باید دنیا  را ترک بکنیم  لذا آنچه  که نیاز ما در فردای قیامت است همین کارهای نیک است که برای رضایت خدا باید انجام  بدهیم. 

فرماندار بروجرد: 
در سنگر مقاومت همه باید متحد شویم

در ادامه مراسم آیین تکریم و معارفه رئیس دادگستری و دادستان، مسلم مرادی فرماندار شهرستان بروجرد به بیانات رهبری اشاره کرد و گفت: مقام معظم رهبری فرمودند: همه باید یاری‌ گر جبهه مقاومت باشند، و در حمایت  از جبهه مقاومت باید اتحاد و انسجام داشته باشیم  امروز مسئولان ما در قلب میدان حضور دارند، در این سنگر همه باید کنار هم بمانیم. 

شهید نصرالله برای رضای خدا کار کرد /در سنگر مقاومت همه باید متحد شویم

وی افزود: رهبری بیانیه گام دوم انقلاب را ابلاغ کردند که در بند چهارم این گام مربوز به عدالت و مبارزه با فساد است که دستگاه قضا این پرچم را بر دست گرفته و همه باید مشکلات بیکاری را برطرف کنند و باید با فساد مقابله کرد و همه باید دستگاه قضا را یاری کنیم.

مرادی با اشاره با فعالیت قرارگاه رفع موانع در شهرستان بروجرد خاطر نشان کرد:  این واحد های  مشکلات مختلفی داشتند در رفع این مشکلات اقدامات در این راستا صورت گرفته است، موانع تولید از ۱۹۲ کارخانه برداشته شد و ما در دولت سیزدهم خوشبختانه هیچ کارخانه‌ای در بروجرد تعطیل نشد.
انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار