خبرهای داغ:
امام جمعه شهرستان بروجرد:

دفاع مقدس برای مبارزه با ظالم و دشمن خدا رخ داد

دفاع مقدس برای مبارزه با ظالم و دشمن خدا رخ داد
امام جمعه شهرستان بروجرد گفت: دفاع مقدس برای خدا و مبارزه با ظالم و دشمن خدا بود مجاهدان دفاع مقدس در پیشگاه خداوند عزیز هستند.
کد خبر: ۹۶۲۸۷۸۵
|
۳۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۵:۲۴

به گزارش خبرگزاری بسیج لرستان، حجت‌الاسلام والمسلمین سید علی حسینی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه وحدت بخش و دشمن شکن ضمن گرامیداشت هفته وحدت و هفته دفاع مقدس گفت: صدور انقلاب به جهان از فرمایشات امامین انقلاب است  و این  انقلاب اسلامی ایران سالهاست که به دنیا صادر شده است،و  غیر از این نباید عنوان شود. 

وی اضافه کرد: اعتراض دانشجویان آمریکا به کشتار زنان و کودکان در غزه و جبهه مقاومت نشان از انقلاب صادر شده است. 

امام جمعه شهرستان بروجرد با اشاره به ملاقات رهبری با علمای اهل سنت تصریح کرد: رهبری در ملاقات علمای اهل سنت روی واژه امت اسلامی تاکید کردند شیعه و سنی امت اسلام هستند وقتی همه عنوان امت را بگیرند یکپارچه می‌شوند و تاثیر گذار خواهند بود و  دشمنان نباید در صفوف مسلمانان رخنه کنند. 

حسینی با اشاره به دوران دفاع مقدس عنوان کرد: دفاع مقدس برای خدا ، و مبارزه با ظالم و دشمن خدا رخ داد و در دفاع مقدس مجاهدان در پیشگاه خداوند عزیز هستند ، و رزمندگانی که برای خدا می‌جنگند اگر کشته شوند شهید هستند. 

وی اظافه کرد: ۲ قدرت بزرگ روز آن زمان آمریکا و شوروی صدام را تحریک به حمله به ایران کردند و ۸۰ کشور دنیا با ایران وارد جنگ شده بودند صدام جنگ را شروع کرد و ما دفاع میکردیم زمان دفاع مقدس ما  با۸ سلاح‌های ابتدایی از کشور دفاع کردیم و خدا ما را کمک کرد  و به یاری رزمندگان اسلام آمد و پیروز میدان جنگ رزمندگان اسلام بودند. 

امام جمعه بروجرد بیان کرد: رزمندگان در دوران دفاع مقدس درسی به دشمنان دادند که دیگر جرات حمله به ایران را ندارد دشمنان حساب دوران دفاع مقدس دست‌شان است و امروز با وجود قدرت بزرگ دفاعی ایران جرات تجاوز را ندارند، در دفاع  مقدس شکستن حصر آبادان شوخی نبود رزمندگان اسلام دشمن را از آبادان بیرون کردند و حماسه‌ای بزرگ آفریدند. 

حسینی  با اشاره به پرتاب موفقیت آمیز ماهواره چمران گفت: پرتاب موفق ماهواره چمران  توفیق  بزرگی بود که توسط  وزارت دفاع و فرزندان ایران در نیروهای مسلح است که برای ایران اسلامی محقق شد. 

امام جمعه بروجرد با اشاره به دستیابی رزمندگان یمنی به موشک هایپرسونیک خاطرنشان کرد: رزمندگان یمنی به فناوری موشک هایپرسونیک دست یافتند، این موشک در زمان کمی بیش از ۲ هزار کیلومتر طی می کند، پرتاب موشک پیروزی بزرگی برای جبهه مقاومت بود. 

حسینی گفت: رژیم صهیونیستی دستگاه‌های ارتباطی رزمندگان لبنان را منفجر کرد، تعدادی شهید و مجروح شدند، دشمنان از این کارشان پشیمان خواهند شد، شادی صهیونیست‌ها دوامی ندارد و به زودی جواب محکمی دریافت خواهند کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار