امام جمعه شهرستان بروجرد:

آزادگان مایه افتخار انقلاب اسلامی هستند/ انزجار زائرین اربعین از رژیم صهیونیست

آزادگان مایه افتخار انقلاب اسلامی هستند/ انزجار زائرین اربعین از رژیم صهیونیست
امام جمعه شهرستان بروجرد گفت: آزادگان برای ایران اسلامی افتخار آفریدند.؛ و به معنای واقعی مسلمانی را به دشمن نشان دادند.
کد خبر: ۹۶۲۱۲۴۴
|
۲۶ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۴:۳۴

به گزارش حبرگزاری بسیج لرستان، حجت الاسلام والمسلمین سید علی حسینی، ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه بروجرد با اشاره به اینکه اربعین یک حرکت عبادی و سیاسی جهانی است، گفت: راهپیمایی اربعین در تاریخ بی نظیراست وعاشقان اهل البیت(ع) در این گرمای شدید از کشور و ملت های مختلف جهان در این راهپیمایی عظیم شرکت کرده‌اند.

وی با اشاره به خونخواهی مهمان عزیز اسماعیل هنیه افزود: دشمن همچنان منتظر انتقام است.آنان در جهنم ، ترس و وحشت زندگی می‌کنند. در این جنگ روانی ایران و جبهه مقاومت پیروز شدند و این گفته رژیم صهیونیستی است.

امام جمعه بروجرد اضافه کرد: جبهه مقاومت چنان ضربه‌ای به رژیم غاصب صهیونیستی خواهد زد که دیگر قد علم نکند.

حسینی گفت: رژیم صهیونیستی دانشمندان و رزمندگان بسیاری از ایران را به شهادت رسانده است،مسئولان باید بدون ملاحظه درسی فراموش نشدنی به دشمنان بدهند.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی با اشاره به سالروز بازگشت آزادگان به کشور یاد آور شد: آزادگان زیر شکنجه دشمن هیج جمله‌ای به نفع دشمن نگفتند و برای ایران اسلامی افتخار آفریدند. آزادگان عزیز معنای واقعی مسلمانی را به دشمن نشان دادند.

امام جمعه بروجرد با اشاره به سالروز آتش زدن سینما رکس آبادان به دست رژیم پهلوی تصریح کرد: آنان با آتش زدن سینما می توانستند انقلابیون را بد نام کنند، ولی امام همان موقع پیام داد که با سینما مخالف نیستیم بلکه با گسترش فساد در سینما مخالف هستیم،که توطئه رژیم پهلوی با پیام امام(ره) در این راستا خنثی شد.

 وی با اشاره به روز پزشک افزود: به برکت انقلاب اسلامی در علم پزشکی پیشرفت های بزرگی داشتیم. در گذشته با کمبود پزشک مواجه بودیم، ولی امروز به برکت انقلاب اسلامی پزشکان متخصص و فوق تخصص بسیاری در کشور داریم و روزانه بیش از ۵۰۰ بیمار از کشورهای دیگر به ایران برای درمان مراجعه می‌کنند.

 انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار