امام جمعه بروجرد؛

امر به معروف و نهی از منکر، هدف قیام امام حسین(ع) بود

امر به معروف و نهی از منکر، هدف قیام امام حسین(ع) بود
امام جمعه بروجرد گفت: امام حسین(ع) برای امر به معروف و نهی از منکر شهید شد و متاسفانه برخی از افراد این موارد را زیر پا می‌گذارند که این انحراف است.
کد خبر: ۹۶۱۴۷۱۵
|
۲۹ تير ۱۴۰۳ - ۱۷:۲۱

به خبرگزاری بسیج لرستان، حجت‌الاسلام والمسلمین سید علی حسینی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه بروجرد، اظهارداشت: آنچه در ایام محرم دیده شد این بود که عشق به اهل‌بیت(ع) هر سال بیشتر می‌شود و عزداران حسینی این مراسم را باشکوه برگزار می‌کنند.

وی افزود: دشمنان در این مدت تبلیغات گسترده ای کردند که مراسم عزاداری محرم کم رنگ شود اما عزاداران حسینی نشان دادند که تبلیغات ‌آن‌ها تاثیری ندارد.

امام جمعه بروجرد تصریح کرد: متاسفانه در ایام عزاداری محرم، برخی خانم‌ها مامور بودند با سر برهنه در عزاداری شرکت کنند و این افراد کسانی هستند که به آن‌ها تعلیم داده شده و این اقدامشان، هتک‌حرمت است.

حجت‌الاسلام والمسلمین حسینی بیان کرد: این افراد از طرفی با امام حسین(ع) دشمنی می‌کنند و حجاب را کنار گذاشتند و از طرفی می‌خواهند عزاداری کنند، این با کدام منطق سازگار است و این در حالیست که مجلس سیدالشهدا(ع) احترام دارد.

وی یادآور شد: امام حسین(ع) برای امر به معروف و نهی از منکر شهید شد و متاسفانه برخی از این افراد این موارد را زیر پا می‌گذارند که این انحراف است، دسته زنجیرزنی با سر برهنه در یکی از شهرها تشکیل شده که این انحراف است و به آن‌ها دستور داده بودند با سر برهنه شرکت کنند که این دستور دشمن است و اینها آمده بودند تا هتاکی کنند و بی‌حرمتی کنند و باید تذکر داده شود که حرمت جلسات اهل‌بیت(ع) باید حفظ شود.

خطیب جمعه بروجرد با اشاره به سالروز قیام ۳۰ تیر، گفت: آیت‌الله کاشانی در این روز از مردم خواست به خیابان بیایند ولی متاسفانه مصدق خیال می‌کرد خودش هم به تنهایی موفق می‌شود و از آیت‌الله کاشانی جدا شد و در نهایت هم مصدق برکنار گردید.

حجت‌الاسلام والمسلمین حسینی با تاکید بر صرفه‌جویی در مصرف آب و برق افزود: ضروری است که آب در حد نیاز مصرف شود تا برخی از شهروندان بی‌آب نمانند.

وی اظهارداشت: انتظار ما از رئیس‌جمهور این است که نیروهای مومن و انقلابی را در کابینه به کار گیرد و افرادی که در برابر دشمن منفعل نباشد، بابصیرت باشند و بتوانند در برابر تشر و تهدید دشمن بایستند را انتخاب نماید.

امام جمعه بروجرد خاطر نشان کرد: در حال حاضر در استان، ما استاندار خوبی داریم که انسانی مومن و توانمند است و انتظار داریم ابقاء شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها