خبرهای داغ:

بیانیه سازمان بسیج جامعه پزشکی سپاه حضرت ابوالفضل(ع)استان لرستان در محکومیت حمله به بیمارستان المعمدانی غزه

بیانیه سازمان بسیج جامعه پزشکی سپاه حضرت ابوالفضل(ع)استان لرستان در محکومیت حمله به بیمارستان المعمدانی غزه
سازمان بسیج جامعه پزشکی سپاه حضرت ابوالفضل(ع)استان لرستان در بیانیه ای اولین سالگرد جنایت رژیم منحوس وجعلی صهیونیستی در بیمارستان المعمدانی غزه را محکوم کرد.
کد خبر: ۹۶۳۶۱۶۰
|
۲۵ مهر ۱۴۰۳ - ۰۸:۱۳

به گزارش خبرگزاری بسیج لرستان، سازمان بسیج جامعه پزشکی سپاه حضرت ابوالفضل (ع) استان لرستان طی بیانیه ای اولین سالگرد جنایت رژیم منحوس وجعلی صهیونیستی در بیمارستان المعمدانی غزه را محکوم کرد. 
متن بیانیه به شرح ذیل است

بسم الله الرحمن الرحیم

«و سَیعلَمُ الّذینَ ظَلَموا أَی مَنقَلَبٍ ینقَلِبونَ»

عملیات فجیع تروریستی در بیمارستان المعمدانی غزه که سال گذشته منجر به شهادت صدها تن از مردم مظلوم و بی‌گناه فلسطین شد؛ برای هر انسان دارای وجدان آگاه در جهان غیرقابل تحمل است.

بی‌گمان این حادثه، از هولناک‌ترین و وحشیانه‌ترین وقایع عصر ماست و این تصاویر تنها گوشه‌ای از غم و ماتم ملت عزیز فلسطین است.

رژیم غاصب صهیونیستی در تداوم جنایات ننگین خود در حق ملت فلسطین، با ارتکاب این فاجعه‌ی غیرانسانی، باری‌دیگر خوی درندگی و ددمنشانه خود را به همه جهانیان نشان داد و ثابت کرد که کوچک‌ترین پایبندی به اصول و قواعد حقوق بین‌الملل در زمان جنگ ندارد.

بی‌تردید داغ این ننگ هیچگاه از پیشانی این رژیم غاصب کودک‌کش و کشورهایی که در طول حیات ننگین این رژیم منحوس از آن حمایت کرده و حتی کشورهای مدعی حقوق بشر و به‌واقع ضدبشری که در برابر این اتفاق سکوت کرده‌اند، پاک نخواهد شد.   

ان شاءالله تعالی، خون به‌ناحق ریخته شده مردم‌، به‌ویژه کودکان و بیماران مظلوم غزه وشهادت فرماندهین جبهه مقاومت بخصوص سیدالشهدای مقاومت شهیدسیدحسن نصرالله به روند نابودی این رژیم منحوس سرعت بیشتری می‌دهد و این غده‌ی سرطانی را از روی کره‌ی زمین محو خواهد کرد.

 اعضای کانون بسیج جامعه پزشکی استان لرستان و کادر درمان و سفیدپوشان عرصه سلامت، ضمن محکوم‌کردن این قتل عام و جنایت بشری و ابراز عمیق‌ترین مراتب همدردی با ملت مظلوم فلسطین، از همه انسان‌ها و وجدان‌های بیدار در سراسر جهان می‌خواهد تا با ابراز همدردی از این واقعه دردناک و محکوم کردن اولین سالگرد این عمل ننگین، خواستار قطع ارتباط دولت‌های متبوع و مجازات این رژیم منحوس جعلی شده و در پایان دادن به رنج‌های ملت‌ مظلوم فلسطین بپاخیزند و فریاد انزجار خود را روز چهارشنبه مورخه ۱۴۰۳/۷/۲۵ راس ساعت ۱۰ صبح در محوطه بیمارستان شهدای عشایر خرم آباد اعلام میدارد.

سازمان بسیج جامعه پزشکی لرستان

انتهای پیام /

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار