خبرهای داغ:
سرپرست سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان شرقی:

توزیع یک هزار و 740 تن کالاهای اساسی در آذربايجان شرقي

تبریز- سرپرست سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان شرقی از توزیع یک هزار و 740 تن کالاهای اساسی در آذربايجان شرقي با هدف تنظیم بازار خبر داد.
کد خبر: ۹۶۳۶۴۲۲
|
۲۶ مهر ۱۴۰۳ - ۱۱:۴۰

به گزارش خبرگزاری بسیج ز آذربایجان شرقی، شهرام شفیعی در گفتگو با خبرنگاران گفت: در راستای تنظیم بازار و کنترل قیمت‌ها یک هزار و 740 تن کالاهای اساسی شامل برنج هندی و شکر سفید در استان در حال توزیع است. 

وی افزود: در این مرحله 220 تن برنج هندی با قیمت عمده فروشی 33 هزار تومان و قیمت خرده فروشی 35 هزار تومان و یک هزار و 520 تن شکر با قیمت عمده فروشی 35 هزار به اضافه 10 درصد مالیات بر ارزش افزوده و قیمت خرده فروشی 42 هزار و 500 تومان عرضه شده است.

سرپرست سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان شرقی اضافه کرد: 870  تن از این کالاهای اساسی در شهرستان تبریز و 870 تن نیز در سایر شهرستانها در حال توزیع است.

شفیعی با بیان اینکه مباشرین تا 3 آبان ماه فرصت دارند اقدامات لازم در خصوص دریافت سهمیه را انجام دهند، ادامه داد: پس از مهلت تعيين شده سهميه مذكور به ساير شهرستانهاي متقاضي استان اختصاص خواهد يافت. همچنین ضروری است تا مباشرین نسبت به ثبت حواله در سامانه جامع تجارت اقدام کنند.

وی در پایان سخنان خود گفت: توزيع در سطح تبریز از طريق شرکت های تعاونی مصرف کارمندی و کارگری، فروشگاههای زنجیره ای، کاسبان و فروشگاه های تحت پوشش سازمان بسیج و اصناف و بازاریان سپاه عاشورا با معرفي معاونت توسعه بازرگانی سازمان انجام خواهد گرفت.

ارسال نظرات
آخرین اخبار