خبرهای داغ:
دبیرکل جمعیت بین المللی امت واحده خبر داد؛

ایجاد «گفتمان سفیر پشت جبهه»

دبیرکل جمعیت بین المللی امت واحده از ایجاد «گفتمان سفیر پشت جبهه» خبر داد.
کد خبر: ۹۶۳۶۸۶۹
|
۲۸ مهر ۱۴۰۳ - ۱۷:۰۸

خبرگزاری بسیج _ سرکار خانم «محدثه شیری» دبیرکل جمعیت بین المللی امت واحده ضمن پیوستن به پویش ایران همدل و اعلام این نکته که تک تک ما دختران و زنان باید یک سفیر در تقویت پشت جبهه برای رزمندگان مقاومت باشیم، از ایجاد "گفتمان سفیر پشت جبهه" به عنوان یک تشکل جدید دیل این جمعیت خبر داد.

متن یادداشت دبیرکل جمعیت بین المللی امت واحده به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم
السلام علی المقاومین والمجاهدین فی مشارق الارض و مغاربها
پویش ایران همدل، نوعی جریان سازی در میان حامیان جبهه مقاومت است.
مطالعه سیره زنان سرزمینمان در هشت سال دفاع مقدس، ما نسل چندمی های انقلاب اسلامی را بر آن داشته تا به الگوپذیری از آن شیرزنان، نفساً، قلماً و قدماً پای کار مقاومت بایستیم.
ما باید باور داشته باشیم و با استعانت از جهادتبیین، سایرین را نیز به این باور برسانیم که امروز، خط مقدم جمهوری اسلامی ایران، جبهه فلسطین و لبنان است.
در حمایت از جبهه مقاومت، تک تک دختران و زنان ایرانی باید یک سفیر در تقویت پشت جبهه برای رزمندگان باشیم.
گفتمان سفیران پشت جبهه را از تریبون تشکیلات رسانه ای حضرت زینب سلام الله علیها که به تأسی از بُعد تبلیغاتی شخصیت آن بزرگ بانوی جهاد و حماسه، یاد کربلا را  ابدیت بخشید، رسماً به اطلاع همگان می‌رسانیم.
در هرکجا که هستید، صرف نظر از دین و مذهب، آزاده باشید و یک سفیر پشت جبهه برای محور مقاومت شوید و به تقویت این گفتمان همت بورزید؛ همانا که وعده الهی در قرآن کریم حق است و فرمود: ان الله لایضیع اجرالمحسنین./خداوند پاداش نیکوکاران را از بین نمی‌برد.
از هررسانه ای که دارید، در هر موقعیتی که میان اجتماع حضور پیدا میکنید، چهره به چهره، گوش به گوش به همه برسانید که هم اینک تقویت محور مقاومت، نیازمند حضور و همراهی شما به عنوان سفیران پشت جبهه است که به اطاعت از امر ولی امر مسلمین جهان، در حد توان و امکانات خود تلاش کنیم و فلسطین را به صاحبان آن بازگردانیم.
پس از هر مجالی برای تبیین اوضاع محور مقاومت و ترغیب جذب حمایت های مردمی دریغ نخواهیم ورزید.

اللهم وفّقنا لما تُحبُّ و تَرضی
اللهم ارزقنا توفیق الشهادة في سبیلک

دبیرکل جمعیت بین المللی امت واحده
محدثه شیری

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار