خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه امام رضا(ع) شهرستان البرز با جانباز دوران دفاع مقدس؛

اعتماد مردم با خدمت صادقانه و بی‌منت مسوولان تقویت می‌شود

اعتماد مردم با خدمت صادقانه و بی‌منت مسوولان تقویت می‌شود
سرهنگ که علیا گفت: اعتماد مردم همیشه در صحنه و انقلابی ایران به جمهوری اسلامی و جانفشانی شهدا و ایثارگران و ایستادگی، صبر و مقاومت خانواده‌های معزز آنان، با خدمت صادقانه و بی‌منت مسوولان تقویت می‌شود.
کد خبر: ۹۶۳۷۰۵۰
|
۲۹ مهر ۱۴۰۳ - ۱۱:۴۸

 

فرمانده سپاه شهرستان البرز با حضور در منزل جانباز سرافراز چهل درصد اسماعیل فرهنگیان در نصرت آباد، با این رزمنده دوران دفاع مقدس و خانواده‌اش دیدار و گفتگو کرد.

 

قزوین_به گزارش بسیج، سرهنگ مهرعلیا فرمانده سپاه شهرستان البرز، با حضور در منزل جانباز سرافراز چهل درصد، آقای فرهنگیان در نصرت آباد شهرستان البرز، با این یادگار عزیز هشت سال دفاع مقدس و خانواده‌اش دیدار و گفتگو کرد.

 

فرمانده سپاه شهرستان البرز در این دیدار با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و ایثارگری‌های خانواده معزز شاهد و ایثارگر و جانفشانی جانبازان و نیز هفته دفاع مقدس گفت: اعتماد مردم همیشه در صحنه و انقلابی ایران به جمهوری اسلامی و جانفشانی شهدا و ایثارگران و ایستادگی، صبر و مقاومت خانواده‌های معظم آنان، با خدمت صادقانه و بی‌منت مسوولان تقویت می‌شود.

 

مهرعلیا افزود: خادمان مردم و خانواده‌های معظم شاهد و ایثارگر، خود را مکلف به خدمت به آحاد جامعه به پاس فداکاری، ایثار و باور و اعتقادات ناب اسلامی می‌دانند.

 

وی تصریح کرد: این مسیر ارزشمند با دعای خیر مادران و پدران شهدا و همراهی‌های جامعه ایثارگران، جانبازان و آزادگان و یادگاران هشت سال دفاع مقدس تداوم می‌یابد.

 

انتهای پیام/۱۰۱۲

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار