یادداشت؛

تکرار تاریخ برای استکبار

تاریخ را برای استکبار تکرار می‌کنیم؛ اراده ما را نیازمایید که ارده‌هایتان را در هم می‌کوبیم
کد خبر: ۹۶۳۷۱۴۶
|
۲۹ مهر ۱۴۰۳ - ۱۸:۲۸

به گزارش خبرگزاری بسیج ایلام،به نقل از پایگاه خبری تحلیلی «ایلام بیدار»، یوسف کریمیان فعال رسانه‌ای در یادداشتی نوشت: بیش از یک سال از تحقیر رژیم فاسد صهیونیست می‌گذرد. اثرات و تبعات این عملیات بر پیکره استکبار به حدی بود که حتی با سانسورهای شدید خبری و فضای مجازی نتوانستند بر چهره حقیقت نقاب زنند و چون خود را در ورطه رذالت و تحقیر دیدند، دیوانه‌وار تبدیل به سگ هار شدند و بنا را بر ددمنشی نهاده و با تجاوز بی‌رحمانه و غیرانسانی به نوار غزه و به شهادت رساندن ده‌ها هزار بی‌گناه که اغلب زنان و کودکان بودند، سعی در قدرت‌نمایی داشتند.

اما دنیای حقیقی و وجدان‌های بیدار و حتی منتقدین با شرافت غرب، از این جنایات نه تنها دستاوردی برای رژیم کودک‌کش متصور نیستند که حتی آن را شکستی مفتضحانه و تلاشی نافرجام برای فرار از رسوایی می‌دانند و با تعبیر «باتلاق غزه»، رژیم صهیونیستی را بازنده واقعی این کارزار معرفی کرده‌اند.

رژیم غاصب با مشارکت استکبار جهانی و در رأس آنها آمریکا، به جنایت قتل و عام بی‌رحمانه و بی‌شرمانه در غزه اکتفا نکرد و با بستن آب و ایجاد بحران غذا و دارو و نیز جلوگیری از ورود کمک‌های بشردوستانه سایر کشورها به غزه، وحشی‌تر از هر زمان دیگری، سفاهت را معنا کرد.

اما دامنه شکست صهیونیست به همین موارد ختم نشد و چون به دستاوردی در غزه نرسیدند به ترور شخصیت‌های برجسته نظامی ایران و جنبش‌های مقاومت روی آوردند و با به شهادت رساندن مستشاران نظامی کشور ما در لبنان و سوریه و نیز رهبران و فرماندهان ارشد حزب‌الله و مقاومت و در رأس آنها شهید گران‌قدر سید حسن نصرالله و شهید هنیه و اخیراً هم شهید سنوار سعی کردند تا برای خور آبرویی در صحنه سیاسی و جهانی بخرند که باز هم دنیا به چشم خود دید که رنگ حقیقت برتر و قوی‌تر است و رژیم صهیونیستی کودک کش باز هم منفورتر از همیشه، به اهدافش نرسید.

در این اثنا هم مقاومت غیورانه مردم غزه، هم شجاعت و رشادت دلاوران جنبش مقاومت و حزب‌الله لبنان و مهم‌تر از همه عملیات‌های غرورآفرین وعده صادق ۱ و ۲ از جانب ایران، تصویری بسیار شکننده و متزلزل و هراسان از رژیم سفاک کودک‌کش به جهان نشان داد که بیش از پیش ماهیت پوشالی آن را بر ملا ساخت.

رسوایی تحقیرآمیز اخیر آنها در پی انتشار فیلم لحظات قبل از شهادت شهید سنوار نیز مُهر تأیید بر شکست تاکتیکی صهیونیست شد. چرا که آنها مدت‌ها و با ترفندهای خبیثانه سعی کرده بودند تا با ترسو و خائن نشان دادن این شهید گران‌قدر به ملت فلسطین، عملاً در صحنه‌های سیاسی پشت ایشان را خالی کنند، اما از آنجا که خداوند همراه و همیار مخلصین است، انتشار این تصاویر و فیلم‌ها و مقاومت تا پای جای این شهید عزیز، به استواری اراده‌های مردم غزه و فلسطین و لبنان در حمایت از حزب‌الله و جنبش مقاومت انجامید.

اراده‌ای که قطعاً تا نابودی کامل و قاطع این غدهٔ سرطانی ادامه داشته و متزلزل نخواهد شد. هر چند این سگ هار در پی این رسوایی‌های بین‌المللی جری‌تر و بی‌رحم‌تر از گذشته، به کشتارهای وحشیانه خود ادامه می‌دهد، اما تاریخ مقاومت بارها و بارها ثابت کرده که هر گاه رهبری را از دست داده‌اند، جانشینی قوی‌تر و شجاع‌تر برایش داشته‌اند.

پس رژیم صهیونیستی باید بداند که با اراده به کشتن و کشتار، اراده ما مسلمانان در ایران و عراق و سوریه و لبنان و یمن را نیازماید که بی‌تردید پیروز واقعی این میدان اراده‌های آهنین مردانی از جنس سنوار است که با تردید بیگانه و با ترس غریبه و با شکست نامانوسند.

پیروزند همیشه، چون طرف معامله آنها خداوند است نه شیطان و خانه‌ای هم به سستی خانه شیطان نیست و نخواهد بود و رژیم صهیونیستی هم که نطفهٔ خلف شیطان است.

پس دیر یا زود محکوم به زوال و فناست و قطعاً در دریای همیشه پویای مقاومت جبهه‌های مختلف مقاومت اسلامی غرق خواهد شد.

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار