مثبت سوژه / حافظ کل قرآن کریم:

انس با قرآن، باعث ایجاد آرامش در فرد می‌شود

فهمیه خدادوست نورانیت و آرامش در زندگیش را از برکات انس با قرآن کریم می‌داند و هم اکنون نیز در حال آموزش قرآن و ترویج سبک زندگی قرآنی در نودژ است.
کد خبر: ۹۶۳۷۲۳۴
|
۳۰ مهر ۱۴۰۳ - ۰۸:۳۶

فهمیه خدادوست حافظ کل قرآن کریم در گفتگو با خبرگزاری بسیج،گفت: بنده به مدت ۴سال در مؤسسه فرهنگی قرآنی بیت الاحزان حضرت زهرا سلام الله علیها نودژ با مربیان و اساتیدی با تجربه موفق به حفظ قرآن کریم شدم.

وی با اشاره به اینکه برای حفظ قرآن روایات زیادی نقل شده است افزود: پیامبر اکرم (ص) فرمودند قرآن بخوانید و آن را حفظ کنید، که خداوند قلبی که درآن قرآن باشد را عذاب نمی‌کند، یا اینکه به حافظ قرآن در بهشت گفته می‌شود بخوان و بالا برو، تعداد آیات قرآن به تعداد درجات بهشت است، حافظ قرآن هر آیه‌ای که بخواند یک درجه بالا میرود. پس بالاتر از درجه حفظ قرآن درجه‌ای نیست.

این حافظ کل قرآن اظهار داشت: درحفظ قرآن کریم به دلیل فرموده‌های پیامبر و لبیک به فرمان حضرت آقا بنابر تربیت ده میلیون حافظ کل قرآن کریم وهمچنین اینکه قدمی بردارم در مکتب حاج قاسم  و ادامه دهنده راه شهدا و زمینه ساز ظهور باشم انگیزه من را در این مسیر بیشتر می‌کرد.

وی با بیان اینکه در طول مدتی که قرآن را حفظ می‌کردم برکات مادی و معنوی زیادی نصیبم شده است، عنوان کرد: نورانیت، آرامش،انس بیشتر با قرآن و نزدیک‌تر شدن به خداوند متعال، دوستان قرآنی،   عزتمندی در اجتماع، رضایت قلبی پدر و مادر، تدبر در قرآن و هدفمندی در زندگی از جمله این برکات هستند.

خدادوست تصریح کرد: اکنون نیز به عنوان مربی قرآن در مؤسسه‌ای مشغول به فعالیت هستم، و حافظ قرآن شدن پایان کار نیست، درواقع شروع کار است وامیداورم که توفیق عمل به قرآن را داشته باشم.

وی افزود: از پدر و مادر صبورم که در این راه بسیار برایم زحمت کشیدند تشکر می‌کنم و دست هردو آنها را میبوسم و همچنین این رزق معنوی را هم تنها لطف و عنایت پروردگار متعال و عنایت ویژه بانو خانوم فاطمه زهرا  (س) میدانم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار