خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه امام‌ حسن مجتبی(ع) قزوین؛

تحصیل و تهذیب، رکن تعالی بخش جامعه ورزشی است

تحصیل و تهذیب، رکن تعالی بخش جامعه ورزشی است
سرهنگ حیدری عنوان کرد: تحصیل، تهذیب و ورزش از ارکان مهم در جهت تعالی نسل آینده جامعه ورزش کشور است. نوجوانان و جوانان ایران اسلامی در کنار حضور در میادین ورزشی باید تخصص مرتبط با ورزش خود را هم بیاموزند.
کد خبر: ۹۶۳۷۳۳۰
|
۳۰ مهر ۱۴۰۳ - ۱۴:۱۳

 

قزوین_به گزارش بسیج، سرهنگ علیرضا حیدری، فرمانده سپاه ناحیه امام حسن(ع) در دیدار با مدیر اداره ورزش و جوانان استان قزوین ضمن تبریک به مناسبت هفته تربیت بدنی اظهار کرد: آرامش و امنیت امروز جامعه را مدیون خون شهدای عزیز خصوصا شهدای ورزشکار همچون شهید ابراهیم هادی و شهید سیاهکالی مرادی شهید مدافع حرم و تمامی شهدای ورزشکار استان قزوین هستیم.

وی افزود: دشمنان از اول انقلاب تا کنون در صدد ضربه به درخت تنومند انقلاب اسلامی ، نسل‌کشی و از بین بردن روحیه انقلابی در محور مقاومت هستند و خواهند بود. جامعه ورزش هم بعنوان یکی از ارگان‌های تاثیر‌گذار جامعه در راستای ظلم ستیزی و حمایت از مظلومین جهان رژیم قاصب صهیونیستی را محکوم می کند.

 

سرهنگ حیدری بیان کرد: تحصیل، تهدیب و ورزش از ارکان مهم در جهت تعالی نسل آینده جامعه است؛ که تحقق رکن ورزش و سلامتی به عهده اداره ورزش و جوانان است. نوجوانان و جوانان ایران اسلامی در کنار حضور در میادین ورزشی باید تخصص مرتبط با ورزش خود را هم بیاموزند.تحصیل در حیطه ورزش تاثیر‌گذاری بیشتری در موفقیت جوانان و امیدان آینده کشور دارد.

فرمانده سپاه ناحیه امام حسن مجتبی(ع) قزوین با بیان اهمیت اخلاق در ورزش گفت: از مهمترین خصوصیات یک ورزشکار تهذیب وی می‌باشد. ماندگاری نام‌ و یاد پهلوان پوریای ولی، پهلوان تختی، شهید ابراهیم هادی به علت اخلاق و رفتار خوب آنهاست. باید این فرهنگ را بین آحاد جامعه ساری و جاری کنیم و این پرچم را برافراشته نگه داریم. نباید با سهل‌انگاری در پرورش ورزشکاران، شاهد حضور ورزشکاران غیر اسلامی و غیر انقلابی در میادین ورزشی باشیم.

وی در ادامه تصریح کرد: اگر بتوانیم در باشگاه‌های ورزشی اخلاق و تهدیب نفس را رعایت کنیم پهلوان حسن یزدانی ها را داریم و به آنها افتخار می‌کنیم.‌ یک ورزشکار مثل یک پرنده برای پرواز ۲ بال نیاز دارد که با وجود دو بال تخصص و تهدیب نفس برای پرواز و رسیدن به اهداف عالی اوج می‌گیرد.

سرهنگ حیدری در خاتمه خاطرنشان کرد: اداره ورزش و جوانان باید برای عاقبت بخیری و پیشرفت جوانان برنامه‌ریزی هدفمند و چشم‌انداز بلندمدت داشته باشد. مهران برخورداری یک نمونه از جامعه ورزش کشور است که در مصاحبه با بی بی سی می‌گوید اگر مشکلی با داخل است و به دشمن ارتباطی ندارد.

 

انتهای پیام/۱۰۰۳

 

 

 

 

 

 

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار