خبرهای داغ:
جانشین رییس پلیس امنیت عمومی خبرداد:

دستگیری یک هزار و ۸۰۰ نفر اتباع بیگانه در لرستان

دستگیری یک هزار و ۸۰۰ نفر اتباع بیگانه در لرستان
جانشین رییس پلیس امنیت عمومی از دستگیری یک هزار و ۸۰۰ نفر از اتباع بیگانه در استان خبر داد.
کد خبر: ۹۶۳۷۶۷۸
|
۰۱ آبان ۱۴۰۳ - ۰۹:۱۷

به گزارش خبرگزاری بسیج لرستان، سرهنگ محمد پیرحیاتی روز سه شنبه در نشست روسای پلیس امنیت عمومی و فتا که در دفتر فرماندهی انتظامی استان برگزار شد گفت: دستگیری اتباع خارجی غیرمجاز در لرستان نسبت به سال گذشته در لرستان بیش از 100 درصد افزایش را نشان می دهد و بیشتر  دستگیری ها در شهرستان های خرم آباد، الیگودرز و الشتر می باشد.

وی افزود: بکارگیری اتباع غیر مجاز در کارگاه های تولیدی استان جرم محسوب می شود و در صورت مشاهده با مجرم برخورد قانونی می شود  استان لرستان یکی  از استان های محروم با بیشترین آمار بیکاری است و نباید فرصت های شغلی جوانان این گونه ضایع شود.

جانشین رییس پلیس امنیت لرستان تصریح  کرد: از ابتدای سال جاری تا کنون بیش از 17 هزار گذرنامه صادر و تحویل متقاضیان داده شده و این آمار نسبت به مدت مشابه سال گذشته 10 درصد رشد داشته است.
وی یادآور شد:  از ابتدای سال  جاری تا کنون ۲ هزار و ۹٠۷ مورد پروانه کسب در استان درخواست شده  که صادر و به اتحادیه ها برای صدور مجوز ارسال شد.

سرهنگ پیر حیاتی بر مشارکت مردم در برقراری امنیت عمومی تاکید کرد و اظهار داشت: در این زمینه جلسه هایی به صورت محله محور در سطح استان تشکیل شد و لازم است انواع تهدیدها با ارائه آموزش به مردم شناسایی شود.

جانشین رییس پلیس امنیت لرستان پلیس را خدمتگزار مردم خواند و گفت:پلیس خدمتگزار برسر امنیت مردم و در برخورد با جرایم با کسی مماشات ندارد و انتظار می رود اصحاب رسانه به عنوان زبان گویای پلیس در راستای ایجاد امنیت عمومی همکاری و تعامل داشته باشند.
انتهای پیام /

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار