خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین:

سیره اهل بیت علیهم‌السلام، سیره «مقاومت» است

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین گفت: انقلاب اسلامی ایران اولین انقلابی است که پس از گذشت ۴۵ سال از پیروزی خود، همچنان بر همه ارزشهایش پافشاری می‌کند.
کد خبر: ۹۶۳۷۸۱۳
|
۰۲ آبان ۱۴۰۳ - ۱۷:۳۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج، حجت‌الاسلام والمسلمین رضایی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین طی سخنانی در همایش بزرگ جهادگران تبیین «روایت مقاومت» اظهار کرد: امروز مقوله «جهاد تبیین» در زمره مهمترین کارهای خیر قرار دارد که باید نسبت به آن اهتمام داشته باشیم.

حجت‌الاسلام والمسلمین رضایی با اشاره به برخی آیه های قرآن کریم با مضمون مقاومت، اظهار کرد: آنچه از نص صریح قرآن برمی‌آید این است که امروز جبهه مقاومت به هیچ وجه تنها نیست و خداوند متعال از آن دفاع می‌کند و حتما نصرت الهی با او همراه خواهد بود.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین گفت: امام راحل پیش از پیروزی انقلاب و در زمان اوج مبارزات علیه رژیم ستمشاهی، در پاسخ به برخی‌ها که به نحوه انقلابی‌گری ایشان ایراد می‌گرفتند، می‌گفتند: «اگر بند بند استخوان هایمان را جدا کنند، اگر سرهایمان را بالای دار ببرند، اگر زنده زنده در آتش ما را بسوزانند، هرگز امان‌نامه شرک و کفر را امضا نخواهیم کرد». امام(ره) پس از انقلاب نیز فرمودند: باید چنگ و دندان ابرقدرتها به ویژه آمریکا را شکست؛ ما تا آخرین قطره خون برای احیای «کلمه الله» ایستاده ایم.

حجت‌الاسلام والمسلمین رضایی افزود: دلیل آنکه استکبار تمام توان خود را برای مقابله با جبهه مقاومت پای کار آورده، این است که آنها منافع خود را در منطقه در خطر می‌بینند؛ ایران در برابر الگوی آنها ایستاده و برای جهان الگو شده است؛ جبهه مقاومت امروز همه هست و نیست خود را متعلق به ایران می داند.

وی ادامه داد: انقلاب اسلامی ایران اولین انقلابی است که پس از گذشت 45 سال از پیروزی خود، همچنان بر همه ارزشهایش پافشاری می‌کند؛ به فرهنگ عاشورا اتصال دارد؛ از مظلومان عالم حمایت می کند و برای محو رژیم صهونیستی با همه وجود پای کار است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه تبیین‌گری ما در عرصه های مختلف دارای آثار بسیار زیادی است و به هیچ وجه نباید اینگونه تلقی شود که اقدامات ما در حوزه جهاد تبیین بلا اثر هستند، گفت: سیره اهل بیت علیهم‌السلام، سیره «مقاومت» است؛ روایات امام محد باقر (ع) ناظر بر اینکه عاشورا را زنده نگه دارید، نشان دهنده تاکید اهل بیت(ع) بر زنده نگه داشتن سیره مقاومت است؛ آیا دشمن توانست در عاشورا خللی وارد کند؟

وی با بیان اینکه «شجاعت» رمزی پیروزی ما در جهاد اکبر و جهاد تبیین است، گفت: یکی از مهمترین شئون در روایت مقاومت این است که روایت را به موقع و به هنگام برای مردم بیان کنیم.

 

 

 

 

 

 

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار