۲۵ / اسفند / ۱۴۰۳ - 15 March 2025
21:06
کد خبر : 9672089
۱۱:۴۰

۱۴۰۳/۱۲/۱۳

آماده‌باش ۱۰۰۰ ناوگان مسافری برای جابجایی مسافران در اردبیل

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل گفت: بیش از یک‌هزار و ۲۳۰ ناوگان مسافربری در ایام تعطیلات نوروزی شرایط جابجایی مسافران و گردشگران را در سطح استان فراهم می‌کنند.

آماده‌باش ۱۰۰۰ ناوگان مسافری برای جابجایی مسافران در اردبیل

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، کلیم‌الله وثوقی عصر یکشنبه در جلسه هماهنگی طرح نوروزی راهداری و حمل و نقل جاده‌ای در ارائه خدمات به مسافران و گردشگران در اردبیل اظهار داشت: با نوسازی ناوگان مسافری اتوبوس در سال‌های گذشته شرایط بهتری را در این حوزه با هدف خدمات‌رسانی به مسافران و گردشگران شاهد هستیم که با تلاش بیش از 2 هزار و 240 راننده ارائه خدمات در این ناوگان برای مسافران، گردشگران و کاربران جاده‌ای فراهم شده است.

وی تصریح کرد: با رفع ایرادات و اشکالات در هفت پایانه مسافربری استان در قالب طرح نوروزی امکان ارائه خدمات به مسافران و گردشگران فراهم شده و همکاران ما تلاش می‌کنند تا با تمرکز در انجام خدمات بتوانند در مناطق گردشگری و توریستی در جابجایی مسافران شایسته عمل کنند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل گفت: شعار امسال راهداری در جابجایی مسافران نوروزی در قالب پویش «نه به تصادفات» و با شعار «شیش دونگ برانیم» است که در ایام تعطیلات نوروزی این طرح با هدف کاهش وقوع تصادفات و حفظ سلامت و ایمنی رانندگان و سرنشینان وسائط نقلیه اجرایی و عملیاتی می‌شود.

وثوقی افزود: طرح نوروزی راهداری از 20 اسفندماه آغاز می‌شود و تا 15 فروردین ماه سال آینده ادامه خواهد داشت و سعی ما بر این خواهد بود تا با تشدید نظارت‌ها و کنترل‌ها و همراهی پلیس راه از وقوع تصادفات جلوگیری کرده و با اجرای خط کشی، نصب علایم و تابلوها در نقاط حادثه‌خیز و تأمین روشنایی معابر بتوانیم در خدمت مسافران و گردشگران باشیم.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: در 11 ماهه امسال با همت ناوگان عمومی استان بیش از یک میلیون و 400 هزار نفر جابجا شدند که این سفرها عمدتا به مقاصد تهران و سایر مناطق بوده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل اضافه کرد: علاوه بر آماده بودن پایانه‌های مسافری در استان، تلاش بر این است تا در پایانه مرزی بیله‌سوار نیز خدمات‌رسانی به مسافران انجام شده و جابجایی مسافران را در این پایانه شاهد باشیم.

وثوقی بیان کرد: سامانه 141 اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آماده دریافت هرگونه شکایت از عملکرد شرکت‌ها و رانندگان است تا در اسرع وقت در کمیسیون‌ها به تخلفات احتمالی رسیدگی شده و امکان ارائه بهتر خدمات و رفع نواقص نیز فراهم آید.


گزارش خطا
ارسال نظرات شما
x

عضو کانال روبیکا ما شوید