
سید محمدرضا موالیزاده عصر جمعه در حاشیه آیین بهرهبرداری از چندین طرح عمرانی در شهرستان امیدیه که با حضور نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی، امام جمعه و جمعی از مسئولان محلی برگزار شد، اظهار کرد: اکنون شاهد اجرای پروژههای ارزشمندی در این شهرستان هستیم که حاصل همگرایی و تلاش مضاعف مجموعه مدیریتی امیدیه است.
وی با قدردانی از عملکرد شهرداری امیدیه تصریح کرد: در بازدیدهای مکرر از این شهرستان، شاهد پیگیری، سرعت عمل و دقت بالای شهرداری در پیشبرد پروژهها بودهایم که این رویکرد، امیدیه را به الگویی موفق در اجرای دقیق طرحها تبدیل کرده است؛ انتظار میرود این روند خدمترسانی و حفظ پاکیزگی شهر با جدیت تداوم یابد.
استاندار خوزستان ادامه داد: با پایان این آیین، بهمنظور بررسی و بهرهبرداری از طرحهای دیگر، عازم بخش «میانکوه» هستیم تا خدماترسانی به مردم این منطقه نیز تداوم یابد.
وی همچنین از تلاشهای نماینده مردم در مجلس، فرماندار شهرستان، امام جمعه و سایر مسئولان محلی که در به ثمر رسیدن این طرحها نقش داشتهاند، قدردانی کرد.
موالیزاده با اشاره به نقش همکاری دستگاههای نفتی در پیشبرد توسعه زیرساختی منطقه گفت: استفاده بهینه از منابع حاصل از حق آلایندگی، ارزش افزوده و سایر اعتبارات در اجرای این پروژهها بسیار موثر بوده و امیدواریم مردم امیدیه از برکات این طرحها بهرهمند شوند.