
به گزارش خبرگزاری بسیج از زابل؛ دبیر کانون تخصصی زیارت رضوی سیستان و بلوچستان گفت: نخستین کاروان زائران اولی طرح «مهر درخشان رضوی» در سال ۱۴۰۵ شامل ۴۵ نفر از پاکبانان و کارگران شهرداری زابل به همراه خانوادههایشان در سفر به مشهد مقدس، میهمان حرم مطهر امام رضا(ع) شدند.
حمید نوفرستی اظهار کرد: این کاروان با اختصاص سهمیه از سوی امور زائران بنیاد کرامت رضوی و با برنامهریزی کانون تخصصی زیارت رضوی استان و همکاری شهرداری زابل تدارک دیده شده است.
وی افزود: در این طرح، شهرداری زابل معرفی زائران، تأمین اتوبوس و تغذیه بینراهی را برعهده داشته و کانونهای خدمت رضوی نیز پیگیری اسکان در زائرسرای رضوی، برنامههای فرهنگی و میزبانی از زائران در مشهد مقدس را انجام دادهاند.
نوفرستی تصریح کرد: زائران این کاروان به مدت سه روز در زائرسرای رضوی اسکان خواهند داشت و علاوه بر زیارت حرم مطهر رضوی، در برنامههای فرهنگی پیشبینیشده نیز شرکت میکنند.
دبیر کانون تخصصی زیارت رضوی سیستان و بلوچستان گفت: همچنین زائران این کاروان در طول سفر میهمان خوان کرامت حضرت علیبن موسیالرضا(ع) در مهمانسرای آستان قدس رضوی خواهند بود.
نوفرستی خاطرنشان کرد: در صورت تخصیص سهمیههای جدید، اعزام زائران اولی از میان اقشار احسانپذیر از دیگر مناطق استان نیز در ماههای آینده ادامه خواهد یافت.