
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج حمیدیه؛ مردم تجمعات خیابانی و حضور سلحشورانه خود برای دفاع از کشور و نظام مقدس جمهوری اسلامی را به عزاداری برای امام حسین (ع) پیوند زدند.
تجمع شبانه مردم در میدان نیز سرشار از شور و شعور و حماسه است و فریادهای «حیدر حیدر»، «ما تن به ذلت نمی دهیم»، «الله اکبر» و... گویای حال و احوال دلهای ملتی است که این شبها هم ادامه حضور در خیابان را به خانه نشینی ترجیح دادند.
مردم همیشه در صحنه حمیدیه که اکنون راز پیروزی را مقاومت و حماسه در میدان یافتهاند این شبها هم آمدند تا فریاد بزنند تا پای جان پای انقلاب و وطن هستند و هرگز در برابر دشمن سر فرود نمیآوردند.
این استمرار و اصرار بر حضور خیابانی، به این معناست که مبادا زمانی خناسان، منافقین و تروریستهای مزدور، خلامیدانی احساس کنند و بار دیگر فاجعهای تلخ و جبرانناپذیر در جغرافیای ایران اسلامی رقم بزنند.
آنها در این مراسم بر حرکت در مسیر اباعبدالله و مکتب عاشورا تاکید کردند.
خبرنگار خبرگزاری بسیج خوزستان، حمیدیه عبدالجلیل حیدری