امیرکیومرث حیدری:
فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: استقرار ارتش در مرزها به معنای وجود عوامل تهدیدکننده امنیت نیست، بلکه برای اشراف اطلاعاتی بیشتر و امنیت پایدارتر است که نیروی زمینی آمادگی دفع هرگونه تهدید دشمنان را دارد.
کد خبر: ۹۴۶۷۲۲۹ تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۸/۲۰