امیرکیومرث حیدری:

آماده دفع هرگونه تهدید دشمنان هستیم

فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: استقرار ارتش در مرز‌ها به معنای وجود عوامل تهدیدکننده امنیت نیست، بلکه برای اشراف اطلاعاتی بیشتر و امنیت پایدارتر است که نیروی زمینی آمادگی دفع هرگونه تهدید دشمنان را دارد.
کد خبر: ۹۴۶۷۲۲۹
|
۲۰ آبان ۱۴۰۱ - ۰۸:۵۱

به گزارش خبرگزاری بسیج، امیر سرتیپ کیومرث حیدری فرمانده نیروی زمینی ارتش در بازدید از پاسگاه ارتش در مرز دوغارون شهرستان تایباد افزود: نیروی زمینی ارتش با عنایت الهی، آماده دفع هرگونه تهدید دشمنان است و امنیت را در مرز‌ها برقرار می‌‌کند.

وی با اشاره به اینکه استقرار ارتش در مرز‌ها به معنای وجود عوامل تهدیدکننده امنیت نیست؛ بلکه برای اشراف اطلاعاتی بیشتر و امنیت پایدارتر است تصریح کرد: سربازان این نیرو دست بر روی ماشه، آماده هستند که با جانفشانی از حدود و مرز‌های کشور دفاع کنند.

فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران تاکیدکرد: اگر دشمنان قسم خورده نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران خطایی انجام دهند، طومار عمر آن‌ها را در کمترین زمان درهم می پیچیم.

امیر حیدری خاطرنشان کرد: یگان‌های لشکر ۷۷ خراسان قرارگاه شمال شرق ارتش در مرز‌های شرقی کشور حضور دارند و با روحیه بالا و آمادگی کامل آماده دفع هرگونه تهدید دشمنان هستند.

این فرمانده نظامی ابراز کرد: در این مرز‌ها اشرار و قاچاقچیان به تحریک یا شاید همراهی بعضی از عناصر کشور مقابل در گذشته تعرضاتی را داشتند و قاطعانه جواب گرفتند.

گفتنی است بازدید از پاسگاه‌های مرزی ارتش در شهرستان تایباد و حضور در جمع سربازان تیپ ۳۷۷ متحرک هجومی شهید حبرانی مستقر در مرز دوغارون محور اصلی بازدید و سفر امیرسرتیپ حیدری به شهرستان تایباد بود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها