بخشدار پیرسلمان در گفتوگو با «بسیج» خبر داد
بخشدار پیرسلمان گفت: متاسفانه در چند روز اخیر با توجه به کاهش حساسیت مردم، شاهد خیز بیماری کووید ۱۹ بودهایم که تعدادی از همشهریان شهر سبز آجین را نیز راهی بیمارستان کرد.
کد خبر: ۹۲۵۱۱۳۴ تاریخ انتشار : ۱۳۹۹/۰۴/۰۳