فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اراک
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اراک گفت: 300 دانشآموز دختر اراکی در پنجمین مرحله از اعزام راهیان نور دانش آموزی به منظور تجدید میثاق با شهدای هشت سال دفاع مقدس به مناطق عملیاتی جنوب اعزام شدند.
کد خبر: ۹۵۶۱۵۴۱ تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۰۹/۱۵