مدیرعامل سازمان آتشنشانی شهرداری محمدیه خبر داد؛
فرامرز چگینی عنوان کرد: در پی خاموشیهای مکرر، تعداد حوادث مربوط به قطع برق آسانسور و گرفتار شدن شهروندان در کابین آن افزایش یافته است، بهگونهای که همکاران ما روزانه با تعداد بالایی از این موارد روبرو هستند.
کد خبر: ۹۷۰۰۶۶۶ تاریخ انتشار : ۱۴۰۴/۰۵/۰۶