فرمانده سپاه کربلا مازندران در پیامی به مناسبت هشتم اسفندماه، روز گرامیداشت بسیج جامعه پزشکی، با تأکید بر نقش پیشگام و امیدآفرین این قشر در صیانت از سلامت جامعه، از مجاهدتهای ایثارگرانه و بیمنت بسیجیان عرصه بهداشت و درمان قدردانی کرد و تداوم این مسیر نورانی را زمینهساز اعتلای نظام سلامت کشور دانست.
کد خبر: ۹۷۴۸۷۳۲ تاریخ انتشار : ۱۴۰۴/۱۲/۰۷