با حضور مسوولان استانی برگزار شد
سردار ابراهیمی گفت: نیروی انتظامی در تمامی ایام سال در تمام صحنه ها حضور داشته و رزمایش امروز در راستای حضور حداکثری پلیس و عوامل امداد و نجات، در نقاط حساس و پرخطر به اجرا در آمده
کد خبر: ۹۳۰۳۰۷۰ تاریخ انتشار : ۱۳۹۹/۰۹/۲۳