فرمانده انتظامی استان:

برخورد علمی و هوشمند سرلوحه کار پلیس است

سردار امان اللهی در دیدار با جمعی از دانشجویان چهارمحال و بختیاری از ارتباط نزدیک نیروی انتظامی با مجموعه علمی و نخبگان بخصوص دانشگاه ها خبر داد.
کد خبر: ۹۳۸۲۶۴۷
|
۲۲ مهر ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۲

 به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ همزمان با هفته نیروی انتظامی، جمعی از دانشجویان بسیجی استان با سردار منوچهر امان اللهی فرمانده  انتظامی استان چهارمحال و بختیاری دیدار و گفتگو کردند.

در این نشست صمیمی مرتضی کریمی فرمانده ناحیه بسیج دانشجویی  ضمن عرض تبریک به مناسبت هفته نیروی انتظامی با اشاره به اهمیت دانشگاه در پیشرفت کشور با استفاده از نیروی جوان متخصص و نخبگان، اظهار کرد: دانشگاه می تواند در همه عرصه های کشور و حتی نیروی انتظامی، در ارایه خدمات به شهروندان عزیز یاری رساند.

در ادامه این نشست با دعوت فرمانده نیروی انتظامی استان تعدادی از دانشجویان به بیان مطالبات و انتظارات خود از نیروی انتظامی نمودند.

 فرمانده قرارگاه سردار شهید مهدی باکری بسیج دانشجویی استان چهارمحال و بختیاری هم در این نشست ضمن تبریک هفته نیروی انتظامی به حافظان نظم و امنیت، از تلاش‌های ارزنده و عملکرد موثر بویژه اجرای مصوبات محدودیت‌های کرونایی در استان تقدیر کرد.

وی،  تعامل و هم‌افزایی مشترک میان ناجا و دانشگاه‌های استان در مسیر ایجاد امنیت فرهنگی و فکری برای آحاد جامعه بویژه دانشگاهیان را مورد تأکید قرار داد و ظرفیت های قرارگاه سردار شهید مهدی باکری در بسیج دانشجویی را  برای گره گشایی از مشکلات شهرها و روستاها یادآوری کرد.

رفع مشکلات در زمینه های ترافیکی، برخی ناهنجاری‌های اجتماعی در سطح شهر و همچنین ساخت و ساز غیرمجاز ، ارائه خدمات مطلوب به مردم و توسعه روز افزون استان ، ایمن سازی برخی جاده ها نظیر جاده شهرکرد به شلمزار، کاهش سرعت کاه ها با استفاده از امکانات بروز کنترل ترافیک و نصب دوربین های هوشمند و ... از مباحث دیگر مطرح شده در این نشست بود.

سردار امان اللهی فرمانده انتظامی استان هم در این نشست ضمن تشکر از فرمانده ناحیه دانشجویی و دانشجویان حاضر در جلسه گفت: در بحث نظم و امنیت نیروی انتظامی خدمات مستمر و روزانه ارائه می دهد که این کار بزرگی است و در نحوه برخورد با مردم و پیشگیری ها و در بحث جرایم، ضابط قضایی است.

وی با اشاره به هوشیاری و به روز  بودن نیروی انتظامی  افزود: هوشمندی و علمی برخورد کردن پلیس یکی از اهداف مهم کار است.

سردار امان اللهی هم در این نشست گفت: تغییرات در پیکره و تشکیلات نیروی انتظامی و استفاده از روش ها و تجهیزات علمی روز و همچنین ایجاد مراکز تحقیق و پژوهشی در عرصه های فرهنگی و اجتماعی خود نشان دهنده تعامل و ارتباط نزدیک با مجموعه علمی و نخبگان به خصوص دانشگاهها می‌باشد و در آینده نزدیک این تعامل و تفاهم پر رنگ تر و بیشتر خواهد شد.

 

ارسال نظرات