فرمانده سپاه مراغه در گفت و گو با «بسیج»:
فرمانده سپاه مراغه در حاشیه افتتاح دو باب خانه محروم در این شهرستان خبر داد: در قالب اردوهای جهادی هم اکنون ۱۴ باب خانه محروم در روستاهای مراغه برای خانوادههای محروم در دست ساخت است.
کد خبر: ۹۲۶۹۴۳۶ تاریخ انتشار : ۱۳۹۹/۰۶/۰۴