به همت دانشگاه علوم پزشکی صورت میگیرد:
معاون فنی دانشگاه علوم پزشکی گلستان گفت: 10 بسیجی به عنوان سفیران سلامت توسط هستههای آموزشی هر شهرستان برای کنترل بیماریها قلبی و عروقی و سیاستهای ابلاغی جمعیت فراخوانی کرده است.
کد خبر: ۸۵۸۲۰۷۵ تاریخ انتشار : ۱۳۹۴/۰۷/۲۵