در گفتوگو با یک متخصص زنان بررسی شد
یک متخصص زنان ضمن بیان اینکه دوره گذر از یائسگی برای اکثر زنان ناراحت کننده است، گفت: به دلیل اینکه احساس میکنند جوانی خود را از دست دادهاندکه این امر لزوم افزایش آگاهی زنان برای گذار از این سن رانشان میدهد.
کد خبر: ۸۷۲۳۴۶۳ تاریخ انتشار : ۱۳۹۵/۰۵/۱۷