فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میبد:
سرهنگ مصطفی آقایی با گرامی داشت آغاز چهل و پنجمین سالگرد هفته دفاع مقدس گفت : چهل و پنجمین سالگرد هفته دفاع مقدس امسال با شعار "ما فاتحان قله ایم" از امروز در شهرستان میبد آغاز شد.
کد خبر: ۹۷۱۱۸۲۱ تاریخ انتشار : ۱۴۰۴/۰۷/۰۲